Isnin, 22 Ogos 2011

Buffet Ramadhan "Suasana Sahara" at PICC Putrajaya


 Ikan Bakar

  Chicken chop 

Bismillahirrahmanirrohiim...

Suasana Sahara ni agak glamour, ramai yg cakap buffet ramadhan dia mmg berbaloi2, yummy2 xsabar rasenye nk berbuka kt situ huhuhu.. InsyaAllah 25th Ogos ni kitorang akan berbuka kt sana, aku dah bookingkan tempat pun, tolong bookingkan je.. ehehehe.. yg payment-nye org lain laa.. actually kitorang plan nk celebrate our 3rd anniversary (16th Ogos 2011) memandangkan tiada tempat yg menarik perhatian di Alor setar ni, so aku decidelaa kt PICC tu, kebetulan plak haritu TV3 ade menayangkan pasal tempat2 berbuka puase pilihan, so ape lg .. mmg kene dengan waktunye laaa.. huhuhuhu..

Harga untuk dewasa RM55 net Dan untuk kanak2 RM29. manakala kanak2 yg dibawah usia 6 tahun adalah PERCUMA.... kire harga dia okla pada aku. Besenya setiap kali tibanya Ramadhan xsah klu aku xkemana-mana.. mesti sibuk je cari tempat2 berbuka yg best2, tp tahun ni xpayah nk cari2 sngt coz da banyak jemputan dari pihak pengurusan AIROD dan juga SATANG... kire best jugakla setiap kali tiba Ramadhan, banyak jemputan dapat, aku join sekaki laa.. ehehehe...

Semalam kitorang berbuka kt "Restoran Bendang" sedap jugak menu dia, itu pun SATANG  yg jemput, semua pegawai TUDM dijemput. Alhamdulillah dapatla makan nasi tomyam, ikan siakap, sayur kailan, kuih2 dan buah2n.. hmm Alhamdulillah.. rezeki bulan puase. tp next year nampaknye xde da jemputan berbuka pose yg best2, coz hubby dah berpindah ke Butterworth.. hmm kite buat jemputan sendiri je laa nnt.. ehehehe..



Makanan kegemaran aku dari dulu sampai bile2, cume nk kene control skit skrg coz Mr. kolestrol semakin mengancam system pernafasan aku..

Satay.. bolehlaa layan, tp xde suke sngt, cume klu ade tu makanla jugak.. :))


....Selamat Berbuka Kepada Semua...

:))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan