Ahad, 30 September 2012

Ziarah Jiran @ X-Schoolmate Yg Baru Menimang Cahaya Mata

Aktiviti harini adalah memcuci baju, mengemas rumah & juga melawat member kt sebelah bangunan rumah aku (SRI IXORA) huhuhu..  punyerla dekat je tp xpernah bersua muke pun selama setahun lebey duk kt situ. Kebetulan dia baru dapat anak last week so aku ingat nk pergila jengok anak dia. Kang xpergi macam xkene plak.. merangkap jiran + kawan baik. :)
 
Member aku ni dulu ialah kawan lelaki yg agak rapat dgn aku mase aku Sekolah Menengah Kebangsaan Agama (SMKA) Durian Guling Marang Terengganu. Kalau time hari raye tu mmg kitorang slalu-la ziarah ke rumah masing2. Mamat ni agak glamour jugak kt sekolah dulu, Jejaka Idaman Malaya la katekan, Beriman + Bertaqwa + Macho gitu. hikhikhik.. itu yg ramai peminat tu.. aku biasa2 je. :)
 
Kebetulan mase aku g rumah dia tadi mak & mak mertua dia pun ade skali. So bermesra-mesra alam la aku dgn makcik2 tu. hehehe .. Mak member aku ni mmg cam jugak muke aku, katenye dulu macam pernah dtg beraya kt umah kan..?? hehehe.. Ingat lg makcik kt saye yea.. Best jugak sembang2 ngan org kampung ni, xpayah nk loghat KL..
 
BB Nuha Plak bukan main seronok dia duk atas riba my friend, Cian adek, tak cukup kasih syg yea.. member aku ni pun seronok plak duk mendukung BB Nuha... Elok je adek duk bertapa dlm dakapan kawan tu, addooiiii adek-adek.. 
 
lebey kurang sejam melepak, aku mintak diri untuk pulang, Mak member aku siap kasi keropok keping lagi sebungkus. ehehe, keropok yg dia buat sendiri katanye... Rezeki di petang hari Alhamdulillah.. Punyela seronok adek duk bermain, sampai xmo balik dia..Hmmm Nnt kite dtg lagi  melawat baby yea syg.. Jom kite balik da lewat ni .. Assalamualaikum Tok Wan, jemputla dtg umah adek plak yea... :)
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan