Ahad, 18 Jun 2017

Best ke Samsung S8+ ?

Alhamdulillah atas segala rezeki yang langsung tidak diduga. Pada mulanya aku hanya membuat review tentang Samsung S8+. Tapi akhirnya kini ia sudah berada dalam gengaman. Best ke pakai Samsung S8+ ni ? Entahlah sebab aku ni bukan macam budak2 zaman sekarang. Aku ni old school skit, bukan reti sangat nk explore segala bagai. 

Cuma apa yang aku suka tentang S8+ ni adalah tentang bateri-nya yang tersangatlah long lasting. Walaupun aku bukak macam2, kadang2 main game tika kebosanan, tapi still beteri boleh bertahan sampai ke esok pagi. Charging time pun sangat cepat, 10% to 100% within 40 minit je. Kualiti gambar HDR pun terbaik... saya sukaaaa sangat !

Kepada yang masih mencari HP yang sesuai buat masa ini sila pertimbangkan samsung S8 ataupun S8+. Function sama, cume saiz screen saja yg membezakan mereka. Ketuk2 poket then tanya-lah hati anda ... hihihihi ok itu je nk share setakat harini ... 




Selamat menyambut Syawal untuk semua... 


Maaf Zahir & Batin 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan