Selasa, 12 Disember 2017

Timberland :: Angkat Dulula Sepasang :))


Dah lama aku nak beli Boot Timberland ni, tapi asyik duk berkira-kira je. Tapi bila difikir2kan duit pun habis kelain jugak, So apa salahnya aku happykan diri sendiri dengan membeli sesuatu yang dihajati. Ayat pujuk hati coz dah terbeli... hihihihi...

Dalam part membeli barang aku agak teliti sikit. Kalau setakat nak beli branded shoes kat pasar malam or Petaling Street memang aku tak beli lagila setakat ni. Setakat nak show off tak tentu pasal is not me. Pada aku, nak beli sesuatu adalah untuk keselesaan & kepuasan diri sendiri xde kene mengena dengan sesiapa. Lain padang lain belalang. Ada duit beli, xde duit sila duduk diam2.

Aku beli Timberland tu pun sebab ade sales sempena krismas. Kalau tak kerana sale takde-nya aku nak perabis duit semata2 nak beli kasut ni. Coz kasut kat rumah pun dah bersusun, kononla beli untuk tahun depan katanya. Memang berfikiran jauh sungguh tu. Buat masa sekarang xde kepentingan langsung untuk aku beli kasut sebenarnya. Coz mid Feb 2018 nanti aku dah nak Due. Kedebusss... Selamat Berpantanglah selama 40 hari yea. Dah tak lama tu .. huwaaaaa.... seram pulak memikirkan-nya...


Tujuan utama aku beli kasut ni adalah untuk travel purposes lah kononya...hihihi... entah ke mana nk g travel pun xtau lagi. macam2 aku ni, kadang2 aku pun pening sendiri. Ape boleh buat, hobi aku memang berjalan, mmg tak boleh nak duduk diam. Kalau beli kasut setakat nak jogging kat taman depan rumah tu, pakai selipar pun jadi. hihihi  

So after dah berjaya menyusutkan acc simpanan dengan membeli kasut, lepas ni kene slow2 tengok lokasi & survey tiket flight untuk next year pulak la yer. Survey jelaa dulu buat perbandingan harga, nanti bile time sale senang boleh decide terus untuk grab lokasi yang di rasakan sesuai .. adeehh... pengsan nk fikir flight tiket & accomodation... "anok wet" dh bersusun next year... bertabah sajalah...

Tengah duk syok2 menyoping Online ni, tak tersedar dah 12am ++... Ya Allah dah larut malam rupanya. aku ni selalu kul 10 dah lelap, Hmm hubby pun dah senyap tu.. entah2 dah bermimpi.. sian hubby tido sesorang okla nk masuk tido dululah bye...Assalamualaikum & selamat Malam ... 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan