Khamis, 24 November 2011

Carlton Holiday Shah Alam

Seminggu ni My Hubby ade kursus di Carlton Holiday Hotel Shah Alam, so aku pun sesaja la menyibuk skit lepak kt bilik dia.. ehehe..  kebetulan plak minggu ni banyak  kerje aku kene buat kt area Shah Alam tu so ade la tempat aku nk rest sementara tunggu nk ke opis balik.. tp mase mule2 tu aku suh hubby berulang naik motor je dr rumah ke Shah Alam tu, coz cam mls nk stay sane, jauh tu dr Shah Alam nk kene drive ke bandar Tun razak pagi2.. huh masak2.. x-sanggup den nk menempuh traffic jam gile gaban kt Federal tu lg, cukup da mase kerje kt VPC dulu tiap2 pg mmg xsah klu x-jam, hmm klu ade org tolong drive-kan seronoklaa jugak.. :))

Semalam aku plan nk stay kt sana coz harini hari last my hubby kursus kt sana. kesian jugak kt my hubby nk kene berulang alik dr umah ke Shah Alam. kekadang bile time hujan basah kuyup dia.. olo2 cian hubby.. eheehehe..

Antara makanan & kuih muih yg ade di sini, komen aku kuih dia manisnye  pekat + melekat kt lidah, xsesuai untuk yg ade penyakit kencing manis bahaya..

Ape yg best kt Carlton Holiday ni, untuk makan dia xsediakan kupon pun, so sesapa nk dtg makan pun boleh, contonya kite bawak satu family ( 6 pax ) dtg stay kt sana so 6 org tu boleh aje g makan. xkisahla nk breakfast ke lunch ke, tibai aje sume... mule2 aku xpercaya gak.. tp bile dah seminggu lepak lunch kt situ baru la tau.. best jugak klu menginap di Carlton Holiday ni.. xdela kedekut cam hotel lain.. kire utk yg dtg satu family tu mmg jimatlaa.. :)) so sesapa yg dtg ke Shah Alam sy cadangkan anda menginap di sini. cume kt sini xde kolam renang laa coz dia dah dekat ngan pusat akuatik Shah Alam, jalan kaki xsampai 10 langkah da sampai.. so bolehla berenang di pusat aquatik tu.. untuk keadaan bilik dia aku kasi 2 bintang laa, bilik biasa je, TV pun masih pakai TV kotak 21' tu.. ehehehe bilik air pun biasa2 je xdela best sgt.. tp untuk makan aku kasi 4 bintang, sedap pun sedap and boleh makan bape ramai pun xkisah.. itu paling menarik.. kan da jimat banyak tu .. $$$$$...  ehehehe..

Ini Bilik aku Lepak katil single, tp di convert jd Double.. ehehe

Harini banyak benda gak aku buat, td pagi aku g Nadayu 92, mintak balik deposit RM5000 tu, yerlaa dah housing loan  90% xdapat. so aku reject baliklaa unit nadayu tu.. skali bile dah sampai kt Sale Galery tu dia cakap cheque masih kt HQ, diorang belum hantar.. adooii laa ade2 je, saje latu nk melambatkan payment aku.. da la banyak duit nk pakai ni.. nk bayar lawyer fees untuk rumah di Taman sepakat dah 6k, nk bayar lawyer Hillpark 8k balance deposit kt Hillpark Office lag 1350... hah tu diaa.. da bape belas ribu tu.. 15k++ see... lg dia nk melambat-lambatkan duit aku.. ape laa nadayu ni..

Untuk sesapa yg berminat untuk menginap di sini bolehla membuat  reservations, please contact Reservation Counter at Tel: 03-8073 8080. Lokasi dia adalah di sebelah Tesco Shah Alam & Pusat Akuatik Shah Alam Sec. 13.

Inilah dewan makan-nye..

....Selamat Bercuti...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan