Sabtu, 3 Disember 2011

Trouble Is A Friend...

Arrgghh bosan-nye setiap kali berhadapan dgn masalah bodoh yg melibatkan kerje, personal & pompuan miang yg bangang + xreti bahasa... ape yg menarik yg ingin aku kongsikan kt sini adalah status pekerjaan sebagai "Kerani + Setiausaha + Pembantu Peribadi + yg sama waktu denganye" aku pelik betoi laa dgn janis manusia yg memegang jawatan camni.. say sorry laa.. aku bukan nk bagi bad impression utk kerjaya ni, tp yg paling aku bengang, manusia dr golongan ni slalu memberi masalah dlm hidup aku & menimbulkan seribu macam masalah dlm personal life aku.. eee pendek cerita aku mmg sentiasa berhati2 dgn betina yg memegang jawatan mcmni.. mmg nk kene beware.. klu x parah dibuatnye...

Kt memana pun mmg ade masalah cume sejauh mane kite mampu mengawal emosi supaya diri kite xdela terperosok dlm keadaan yg di luar kawalan.. belajar untuk mengawal emosi & keadaan adalah ape yg aku sedang belajar supaya emosi aku sentiasa berada dlm keaadan yg stabil.. nk sakit kepala sgt pun xpasal2 plak.. better buat xtau n enjoy ur self... teringat akan kata-kata seseorang.. klu org lain boleh menyakitkan hati & mood kite yg tgh cool & happy lantak dialah.. yg penting kite tetap happy & abaikan aje manusia yg xreti bahasa + bodoh tu sesekor.. kerana kite mampu untuk tidak membenarkan diri kite di sakiti & dilukai.. so lets happy together...

lagu ni best jugak.. boleh layanzz... by Lenka





Happy Weekend

Tiada ulasan:

Catat Ulasan