Rabu, 23 November 2011

Hospital Herpatology Shah Alam & TUDM Bandar Kinrara

Bosan betul seminggu ni, My Big boss, Tan Sri & Vice President ke India selama seminggu untuk tinjauan & discussion bagi Projek Pembinaan Hospital Herpatology di Shah Alam Sek 14.. mmg la seronok Boss xde, bolh dtg opis ikut suke ati, tp kekadang bile xde kerje rs borink tahap gaban plak, coz nk kene dtg opis tunjuk muke jugak tp xde kerje ape sngt nk buat pun, adeehh bosan2.. sume staff lenggang kangkung je, setiausaha kt opis aku tu dtg kerje kul 10.30, masing2 ikut ske je menghilangkan diri, uh xbest tol laa..klu leh g jalan2 ni best jugak tp gaji xmasuk lg, nk g jalan pun xsyok kering kontang camni.. aduuyaaiii.. bulan ni banyak betul pakai duit.. hmm kelam camni.. :)

Hari ni aku datang opis kul 9.45. ingatkan dah lewat la tu, skali budak2 ni lg lewat.. adeehh.. isk merepek laa camni, kekadang rs cam berdosa pun ade jugak, ala2 makan gaji bute je seminggu ni, mentang2 boss xde buat opis cam ape plak.. uh xbaik laa.. tp itulaa klu dtg awal pun bukan ade sesapa n xde kerje pun.. mamai camni..

Mlm ni aku ade Med. check up utk baby kt KPMC Kajang ngan doc mimi. sepatutnya minggu lepas lg aku kene g med. check up ni, tp itulaa boleh plak aku terlupe.. siap boleh g jln2 lg.. sian babydah terdelay seminggu lebey.. harap2nye baby ok je.. muahahaha.. syg anak ibu..

Manager aku da blah kul 2.30 td da, katenye dia ade nk jumpe org ptg ni, so dia terus balik rumah laa lepas tu, yg kerani aku plak kuar g photocopy ape entah, hmm sekarang ni tinggal aku dgn Mr. Anuar (Accountant) je kt opis ptg ni.. adeehh.. rase2nye jap g kul 4.30 aku nk blah laa.. penat da duk opis ni.. nk main FB pun bukan ade ape sngt, nk chating xbape menarik.. penat da seharian ni duk merapu .. klu dapat baring2 atas katil best jugak ni, dapatla menghilangkan penat .. :) lg 40 minit kul 4.30..  so tepat 4.30 aku nk cabutlaa.. nk balik dulu..

Esok plak aku kene g buat title search untuk Projek Perumahan di Tapak Kem TUDM Kinrara, adeehh malasnye nk ke shah alam ngan kete pagi2.. for sure jam gaban punyer kt LDP tu.. belum sampai LDP pun dah jem teruk kt Tol Sungai Ramal tu uh xsuke tol terperangkap dlm jam.. letih badan & emosi..

hmm dah kerje nk buat camne, cume yg aku best skt nk ke shah alam besok bile my hubby pun nk ke Carlton Holiday jugak esok pagi coz dia ade kursus kt sana, so boleh la aku rest kt sebelah tu, diala yg jadi driver.. itu mmg da tugas utama dia bile dia ade ehehehe.. syg abi jugak.. muahahaha .. :))


Inilah Tapak Projek Perumahan yg akan di jalankan tahun depan Insyaallah, Approval dah dapat, Layout Plan pun dah siap cume tinggal harga unit rumah je belum ditentukan, yg tu kerje aku la tu nk kene work out current market for the next Housing Development ni.. buat mase ni dlm kepala tu dah ade da figure dia berapa, cume ye laa.. bukan boleh main pick up from the sky je, nk kenela buat analysis skit.. tp kepada peminat hartanah mewah mungkin inilah salah satu projek hartanah mewah yg hanya mampu dimiliki oleh org2 kaye.. klu golongan mude nk beli unit kt sini aku cume nampak Medium Cost Apartmentlaa.. yg lain2 tu mcm berat skitlaa, atleast ade deposit besar.. :))


Lay-Out Plan yg Lebih Jelas. Tapak Kem TUDM Kinrara akan dipindahkan ke Sendayan.


Master Plan Untuk Projek Perumahan Kinrara

Lambat la plak kul 4.30 ni.. adooiii.. nk cabut balik da ni.. lg 10 minit, lepas siap tulis entry ni boleh balik yehaaa... amboiiii2 seronok tol yea.. ehehehe dah org lain cabut awal sume, aku pun nkla cabut awal jugak, dah kire baik la ni aku tunggu sampai jam 4.30.. skip 1 hour jelaa.. ehehehe.. sebelum balik nk kene siap2 solat asar dulu, nnt senang dah sampai umah leh lenggang kangkung.. :))



1 ulasan:

  1. hello,
    greeting.
    May i ask regarding to the TUDM kinrara peice of land?
    Sorry to disturb.
    When the project will be carry on for the preperty develoment on this previous TUDM kinrara?
    thanks

    BalasPadam