Jumaat, 4 Januari 2013

JJCM Ke Singapore 2013

Yeah.. Jalan2 ke luar sikit. Sempena awal tahun 2013 ni aku dah plan nk celebrate my baby Nuha Bestday. So lokasi pilihan kali ni adalah di Singapore. Negara yang suatu ketika dulu pernah menjadi sebahagian dari Malaysia. Masa kecik2 dulu aku pernah 2,3 kali ke Singapore with my family. Tapi itu masa zaman kanak2.. Ingat2 lupa da semuanya. So kali ni aku akan terjah kembali ke kota Singa ni untuk jalan2 & santai2 je. Xde plan nk shopping bagai pun. Tujuan utama adalah utk JJCM di Kota Singa ;)
 
Nantikan entry JJCM & santai kitorang di Singapore Nnt... yabedabeduuuu Jam dah menunjukkan kul 1 pg. aku masih duk melayan cite Batman kt TV3 ni, adooiiii awat mata keras kejung plak ni, nk kene paksa tido gak ni, nnt ade mamai nk jalan2 esok pagi.... My hubby & baby dah jauh naik ke bulan agaknya, aku masih di bumi nyata.. hmm oklaa sambung lenkali la yea Zassss...
 
 
 
Nite Kengkawan...
Muahaha...
 
 
 
 

2 ulasan:

  1. Tak bt besday party ke aza? Apapun hepi besday nuha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xsampai date lg laa Aunty Nora. 14 Jan 2013 ni Bestday Nuha. InsyaAllah bln 2 buat. Coz rumah penuh dgn barang, nk kene move dulu... ;))

      Padam