Jumaat, 25 Januari 2013

NATO : No Action Talk Only !


Kah..Kah..Kah.. lawak betol laa.. ade sorang mamat yg jaga management utk parking tetiba angin satu badan. Entah ape yg dia xpuas ati kt diorang punye management aku pun no idea. Disebabkan aku telah menghilangkan kad parking aku so terpaksalah aku kene bayar denda RM30 untuk buat card baru. Sepanjang masa nk menyiapkan aku punye kad tu macam2 dia membebel. Aku layan kan ajelah...
 
Dia siap gelarkan Boss dia sebagai "NATO". adeehh.. macam2. Adat kerja berpasukan mmg camtulah, yg bawah kerja bagai nk rak, yg atas arah itu ini, dah nnk buat camne, adat dunia. Nak xnak kene terima jugak. Kita golongan marhain ni, kenelah banyak2 bersabar. Klu dapat Boss yg baik & understanding Alhamdulillah. Tp klu yg kurang bernasib baik, jenis yg kaki maki hamun & xreti nk appreciate nasib ko la labu... sabo ajelaa.. masuk telinga kanan kuor telinga kiri, ckp dlm hati "Ade aku kesah..!!" hahaha...
 
Apepun mmg ramai manusia yg jenis NATO ni. maklumlah masing2 nk tunjuk bagus, copy paste jela ape yg org lain ckp even dia xde knowledge pun pasal hal yg sedang di bicarakan tu, apehal nk cover2. Sume org nk tunjuk bagus kan.. aduyaaiii dunia oh dunia..
 
Selamat Bercuti... aku pun dah nk bersiap nk balik ni.. Tata-Titi-Tutu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan