Rabu, 2 Januari 2013

Gambar Kekasih Lama !!

Aduss pedih je tajuk, Dah agak lama aku xmenulis rasanya, hampir 2 minggu kot rase2 jela. Last week aku ke Penang, lepaking sambil makan ape segala jenis masakan udang. This week aku terpaksa catu pemakanan coz tahap kolestrol semakin tinggi & dada da mula rasa sakit. Terpaksa sambung makan ubat kolestrol balik. Aduyaii
 
Last week jugak kitorang anak beranak di jangkiti virus demam. 3-3 beranak kene demam & selsema. Sangat seronok dapat menghabiskan masa bersama my hubby selama seminggu lebey. Da macam pergi summer camp pun yea. ehehe...
 
Eh lari tajuk jauh sangat dah ni, sebenarnya aku nk cite pasal "Gambar Kekasih Lama" Jeng..jeng..jeng..citernya bermula masa aku sibuk duk mengemas brg2 my hubby yg bersepah dlm kotak. Sekali terjumpa gambar my hubby dgn awek dia. Huhuhu Gambar Dinner Mess Nite lagi U.. Amboiii... Tp aku xdela nk emo plak kt dia,buat biasa jelaa... aku pun banyak jugak simpan gambar2 my Xbf dulu2.. so xdela kisah sgt. Barang lama jangan di kenang. Lagipun gambar tu masa kitorang belum kenal pun lagi. Pendek cite aku masukkan dlm dusbin jela yea. nk simpan buat ape.. hikhikhik..jeles ke.. hmm xdelaa jeles sngt.. Sikit tu adelaa.. tp after tat aku terus kene migrain. Adeeeehhh... Dont know why.. tetiba rasa sakit kepala dtg, Agaknya tekanan darah tinggi   kot.. huhuhu
 
Mood cool & biasa2 je. Bangun pagi tadi my hubby sediakan sarapan Nasi Goreng. Nak amik ati ke ape tu..? huhuhu ..thanks alot, Nasi goreng U sgt sedap cume sedikit masin... But I Love it muahaha...
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan