Selasa, 5 Februari 2013

My Baby Terlingkupkan My Laptop !

 
Aduh..duh..duh... sakitnye dlm hati. xsampai beberapa minit aku tinggalkan laptop kt kerusi tetiba kedengaran .. Bunk..!!!  huh dah terlingkop kt lantai, terus gelap. Bukak2 langsung x idup da. Hmmm da putus nyawa laptop aku.
 
 
Gambar Hiasan.. huhuhu..
 
 
Sabo ajelaa.. dan..dan tu aku terus menjerit... Nuha Safiya !  senyap berteleku budak kecik tu atas kerusi. Diam membisu dia, duduk sambil menundukkan kepala tanda bersalah. Tau plak dia buat gaya org bersalah yg kene marah. Geli hati jugak sebenarnya aku.

Selama ni aku mmg xpernah meninggikan suara kt dia. Dia baling handphone aku banyak kali pun aku senyap je. Paling kuat pun aku amik & sorok-kan kt tempat lain. Kadang2 dia main on/off decoder Unifi time aku tgh kusyuk tengok cerita pun aku xmarah jugak. Aku just alihkan je decoder tu ke atas. Dia sepahkan periuk belanga kt dapur pun aku biarkan aje. Dah habis dia sepahkan aku kemas balik. Dalam kepala aku dah set, buadak2 tengah nk membesar. Biarkanlah dia nk buat apepun. Sel saraf otak dia tengah nk berkembang. Aku masa kecik2 dulupun macam tu jugak. So aku biarkan aje...
 
Tpiiiiiiiiiiiii..... kali ni mmg aku betul2 angin. adeehh dah rosak Laptop ibu, dahla ibu banyak benda nk buat pakai laptop. Hmm.. kesian pulak tengok dia buat muke sedey.. cian tecit ibu yea.. itulaa buat lg mcmtu, xpasal2 kene angin ngan ibu. 
 
So nampaknya aku nk kene buat saving utk beli laptop baru la plak pasni. Aduyaaiii Adik Oh Adik...



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan