Khamis, 14 Februari 2013

Bangi Semakin Membangun !

Tahun demi tahun Bandar Baru Bangi semakin ceria. Banyak pembangunan besar yg sedang di rancang & telah sedia terancang. Hanya menunggu masa sahaja untuk siap. Seperti projek Andaman JV dgn PKNS iaitu Sentral@CDB Bangi, lagi Projek Bangi Gateway, Ostia Bangi,  etc.
 
Mmg xsalah aku membuat pilihan untuk menetap di sekitar BB Bangi. Keadaan persekitaran yang aman, Suasana kampung yg masih terjaga, Pasar malam yg best & tempat makan yg bersepah2. Klu dulu aku xpernah suke pun nk jalan2 ke Bangi ni. Paling kuat pun aku ke Bandar Kajang layan sate Kajang Hj Samuri. Itu jela tempat yg aku tau. Lain2 tempat mmg gelap. Pernah aku tersesat 2 jam duk berpusing cari jalan balik ke Bandaraya Shah Alam. Mmg angin je, separuh tangki habis minyak. Believe it or Not Believe It !!
 
Tp skrg aku antara warga kajang yg semakin minat dengan BB Bangi. Semakin teruja untuk melihat & terus menilai kemajuan hartanah di Bandar Islamik ni. Klu dulu pihak majlis membuat sekatan untuk tidak membenarkan panggung wayang di Jalankan di Bangi tp sekarang Majlis dah kasi kelonggaran. So after this boleh la nk layan Movie kt Bangi Gateway .. ehehe..
 
Petang ni aku ade kerje kt PTG Hulu Langat. After lunch bergerak ke Bangi. Boleh balik awal skit Muahahaha... tp xde pe yg seronok jugak dapat balik awal pun, my hubby xbalik malam ni. Coz dia kene kerje Halfday besok.. Cume klu aku balik awal hari ni, bolehla terus g beli Tulang kt Pasar Borong Sri Kembangan tu, Lauk basah pun dah xde sangat dlm fridge tu. Ingat besok nk buat Sup Tulang Lembu  Booo..Booo... yummy2.. sedapnye.. ! Laparla plak tengah2 hari ni. Jom Lunch... :))
 
 
Salam Jumaat
 
 
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan