Khamis, 16 Februari 2012

Happy Best-Day 2 Me


Hey..Hey..Hey.. Happy Best-Day, dah bertambah lg usiaku tahun ini, nk buat azam ape yea tahun ni sempena peningkatan umur lg setahun, dah banyak sngt azam yg aku buat tp adela yg tercapai sikit2 .. ape2 pun tahun  2012 ni cam agak tough je nampaknye, dari segi kewangan + emosi + mood + work .. harapnye aku dapat harungi sepanjang tahun ini dgn tabah Insya'Allah.. ameen.. apepun azam aku yg paling Utama tahun ni adalah utk menurun berat badan. al maklumla banyak baju xleh pakai sejak preggy last year. tahun ni aku nekad mesti turun balik 60kg. skrg ni berat aku 71kg. lg 11kg nk kene turunkan.. nekaaadddd xmau makan nasi mlm... aarrgghhhhh.... kuatkan semangat..

Thanks to all my frenz yg wish utk my Best-Day, walaupun tiada hadiah tp cukuplah sekadar ingatan dr kengkawan menceriakan hari yg istimewa ini..  Setiap kali dtg-nye hari-KU ini satu benda yg sentiasa aku ingati, adalah ucapan & hadiah istimewa dari ummi, setiap tahun dari kecik sampaila besar gedabak pun ummi xpernah lupe utk wish my day.. hadiah terakhir yg aku terima dr Ummi adalah sekeping Note RM50 yg ummi letakkan di atas katil dan sebaris kata2 yg membuatkan aku menitiskan airmata setiap kali mebacanye. lebey2 lg bile dah ade bb Nuha di sisi-ku kini.. Al-Fatihah buat Ummi. doaku sentiasa mengiringimu ..



Best-Day tahun ini aku berpantang kt Penang, bosan gile + borink + sesak + xbest langsung. duk terperap dlm bilik yg cenonet ni, huh sabor ajelaa.. internet plak cam haram, sekejap ade sekejap xde, silap2 aribulan sampai berhari2 xde internet, aarrgghhh bosan tahap cipan. sib baik baby ade temankan ibu, klu x, ade Ibu mati lemas kebosanan dlm ruang sempit yg melemaskan ni.. sabo ajelaa.. cepat2la hari berlalu, nk balik rumah plak..



Happy Best-Day wahai diriku SYG.. Semoga terus tabah hadapi
hari2-MU yea..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan