Khamis, 20 Disember 2012

Siapakah MegikuBasi @ Stupid Dumbass ?


Ce teka - ce teka... !! hikhikhik...

Aku ade cite nk kongsi kt sini, ade sekor makhluk ni antar surat mintak sedekah cara  paksa ngan aku. Pelik gak mulanya, masa bace isi kandungan, apekejadah kah Stupid Dumbass ni..?? maklumla aku ni bukan-nye pandai sangat bahasa omputih ni, so kenalah aku belek kamus untuk faham maksudnye yg sebenar. huhu..  gelaran ni bukan aku yg kasi ok, aku cume copy & paste ape yg di tulis balik dari dlm letter tu. Ade jugak manusia yg setuju di labelkan sebagai Stupid Dumbass.. Hmm mmg sah2la ko Stupid Dumbass. Kesian aku cakap ko...

Hah tu dia, yg ni korang kene hati2, mmg bahaya ni, perlindungan Gaban or Eksyen Kamil diperlukan segera ni !!
Dia mintak sedekah half million bucks tu ngan aku. Ape kes aku nk kasi Stupid Dumbass ni sampai half million. Aku taula aku ni mmg suke bersedekah, tp itulaa aku tengah duk timbang2kan samada nk kasi ke X. macam kesian jugak, coz dari ape yg aku faham berdasarkan surat layang yg di beri kt aku tu, Stupid Dumbass ni adalah Kuli Batak X-bergaji, aduh..duh..duh.. mmg kesian. X sangka plak aku rupenye masih wujud sistem perhambaan kt negara tercinta ku ini. hmmm sedey bercampur xpercaya pun ye jugak. Itu yg aku macam gile kesian kt makhluk ni. Itupun bukan aku saje nk reka-reka cite kt sini, maklumat ini aku dapat dari surat mintak sedekah yg di kirim untuk aku tu.

  
Buat masa ni aku belum decide ape2 lagi whether nk membantu si stupid dumbass ni or mintak org lain tolong selesaikan masalah besar yg melanda dia ni. Korang pun faham2 jelaa.. dahla di labelkan sebagai stupid Dumbass pastu dia ni plak kuli batak xbergaji adusss, mmg pedih aku mendengarnya. Apepun nnt aku storey kisah selanjutnya. Itupun klu aku sempat nk citelaa. Coz awal bulan 1 ni aku nk ke Singapore sampai 11 Jan 2013. Pada 15 jan tu aku  jumpe Tuan Penasihat aku kt KL untuk uruskan surat layang stupid dumbass ni. So nnt aku sambung cite pasal Stupid Dumbass ni after tahun baru ok. Happy Holiday.

 Alamak banyak plak celoteh aku, xtersedar sampai MegikuBasi berkulat HITAM... buweeekkk.. cepat2 pump WC tu. Kang hapak satu kawasan... Zaassss...

* Sile ambil perhatian, cerita ini adalah rekaan semata-mata, tidak ade kene mengena samada yg masih hidup segan mati x-mahu or yg sudah di tanam dalam tanah.. kuikuikui...  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan