Ahad, 10 Mac 2013

Voucher Groupon Lagi !

Groupon oh groupon, aku suke beli Voucher makanan kt online macam Groupon, My Deal & etc. So dapatlah aku merancang perbelanjaan aku utk melepak di hujung minggu sambil makan2.. yummy2 sedapnya.
 
Aku paling seronok klu dapat membeli sesuatu dgn harga yg murah berbanding harga pasaran. Wow... seronok yg amat. Ehehe best sgt... ape kate korang pun cuba skali. Rasakan nikmat penjimatan hebat dgn membeli secara online. Tp kene pandai survey jugak, jgn main beli je. Coz xsemua barang online tu murah. Tp mmg kebanyakkan barang online Murah.. uh camne tu, dah mamai bace statement aku sendiri.
 
Last but not least aku dah terbeli 4 keping Voucher makanan di Groupon. 1 keping utk Voucher makanan di Restaurant Rasa Mas & 3 keping di Bumbu Desa. lagi 2 keping aku belum guna. Selalunya aku akan guna pada hujung minggu. yerla hubby aku hanya ade weekend aje. So time Sabtu weekend tu adalah time bersantai bersama yg tersayang. So kenela makan best2 skit. Yang penting JIMAT... Ini dia link utk Promotion di Bumbu Desa Groupon.
 
Nak tengok gambar ke..? alaa laptop aku dah rosak, xleh nk upload gambar, slalu aku update blog time kt opis je or pakai my galaxy utk update status ape2. Belum ade bajet nk beli New Laptop. Insya Allah after rumah semua dah settle, aku akan buat tabung Laptop plak pasni... ehehehe... layaannzzz...
 
 
 

2 ulasan:

  1. Aku selalu gok bukak groupon ni tp dok try beli apa2 pun lagi...aku sokmo survey hotel2.. Mmg muroh giler kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg berbaloi Nora, aku dah banyak kali beli untuk penginapan di Hotel mmg murah. tiket ke taman tema pun ok...

      Padam