Selasa, 16 April 2013

Jom Pekene Mee Tarik Warisan Asli

 
 
Kepada peminat Mee, silalah berkunjung ke Mee Tarik Warisan Asli di Sungai Besi. Lokasi-nye adalah di kawasan baru pusat komersil Sg. Besi. Harga makanan boleh tahan, rasa mee mmg mengancam, mmg sedap & fresh.
 
 
 
Tengok tu, Amoii kecik yg sibuk nk mengoder skali..
amboiii moii sula pandai pakai chopstick aa, manyak pandaii oOoOo ini budak.. hehehe...
 
 
So kepada yg masih tercari-cari lokasi makan anda pada hujung minggu ini silalah ke Sini. Kedai ni di uruskan oleh Cina Muslim, ala-ala kedai Mohd Chan tulaa.. Jgn pulak korang terkejut nnt bile tengok sume muke cina je yg jadi pelayan & tukang masak. Jgn risau kedai ni di jamin Halal.
 
 
 
 
Untuk kedai ni aku kasi 5 bintang. menu yg di cadangkan adalah no. 111 & juga Tea Labau.. Terbaik ! walaubagaimanapun korang cuba la mana yg berkenan di hati, coz nampak macam sedap2 belaka. Aku pun akan kembali lg ke sini untuk mencuba menu yg lain plak.. yummy2 sedaapp-nye.. :)
 
 
 
 
Alamat kedai :-

 

Mee Tarik Warisan Asli
51A, Jalan Tasik Utama 3
Medan Niaga Tasik Damai
Sg. Besi 57000, KL
017-8768960 / 0390543209