Jumaat, 12 April 2013

My HRHP2 ~ Tutup Tembok Rumah

Perkara pertama yg aku fikirkan masa tengok area depan Carporch adalah "Nak tutup tembok antara dua Rumah" ehehehe... Xnk berjiran ke..? oh tidak.. bukan itu sebabnya, alasan aku menutup tembok tu adalah untuk memudahkan kerje2 untuk menyidai baju. Bahagian blakang dah xde ruang untuk aku sidai baju, So terpaksalah aku menggunakan ruang depan untuk menjemur baju. Klu X-tutup ruang tu mcm xsyok la plak kan, nk sidai2 baju, manala tau ade underware berlubang ke ape ehehehe... So kepada jiran2 aku jgn plak pikir aku ni anti hidup berjiran ye.. huhuhu... Aku ni mmg suke berkawan, mmg suke berkongsi idea, so xde dlm kamus hidup aku nk anti hidup bermasyarakat. :)
 
 
 
Datang rumah minggu lepas tengok diorang dah mulakan kerje memasang bata kt tembok tu. after 2 days dtg lg tengok dah siap plaster. Hmm oklaa tu.. Dalam kepala duk berfikir, klu buat Pagola kt depan tu pun cantik jugak kan..? hahaha... dia da mai nk berangan tu.. aarrgghh sudah... ehhehe..
 
 
Cantikkan klu buat Pagola kt sini, Letak kayu 5 batang kt depan tu, susun jarang2, pastu pasang kayu kt bahagian bawah dlm 2 kaki tinggi, dah jadi macam Lanai gitu, ptg2 boleh duk berbaring sambil mesra2. Kt blakang tu plak buat water feature skit, pastu tambah pokok2 hiasan.. Hmmm cantik & mendamaikan.. "Amacam YG, best x..?" ehhehe mmg kuat berangan kan aku ni..
 
 
My hubby paling angin klu aku ckp nk buat itu ini, Klu aku kuarkan Idea ala2 nk buat itu ini nnt dia cakap " Dah2la tu berangan, yg dah ade tu pun xsiap lg, xpayah nk berangan mcm2" isk.. dia ni, kita cakap skit ade je nk komen. Dahla komen xmembina langsung. kadang2 tu angin jugak di buatnye.. ehhehe tp kejap jelaa. Hidup ni klu asyik happy je pun xsyok jugak, kene jugak ade percanggahan pendapat baru kite boleh mix up together-gether... hehehe...
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan