Isnin, 19 Ogos 2013

Terlupa Ulang-Tahun Perkahwinan !

 
 
Gambar dr mr. google
 
Ya Allah.. ! Aku terlupa hari ulangtahun perkahwinan aku yg ke 5 tahun pada 16 August 2013 haritu, Ya Allah ape sudah jadi dengan kepala aku ni. Aku baru teringat bile terpandang planner atas meja opis tadi pagi. Kt situ aku dah tanda "Anniversary" skali bile sampai waktu-nya aku terlupa. Hubby plak langsung x-sebut sepatah pun. Pada hari Jumaat lepas hubby sibuk nk makan cake "Rasa macam nk makan cake la plak harini" Tp aku ni plak masih blurr.. apehal nk makan cake plak, hmm mengalahkan org mengidam.. malas-lah aku nk buat cake, Nnt makanye sikit je.. selebihnya buang je nnt.. so aku buat xtau jelaa..
 
Pada malam Jumaat tu Hubby suh aku amikkan kek dlm fridge. Rupe2nya dia dah siap2 belikan cake secret recipe 2 slice. 1 Macadamia nut & 1 lg Coklat Indulgence. Aku pun makan jelaa.. yummy2 sedaapp... Xterlintas langsung dalam fikiran aku pasal Anniversary kitorang. sedaap je aku melantak sampai habis, cake hubby pun aku tibai separuh. huhuhuhu.. mmg x-senonoh tol. Tp serious aku betul2 x-ingat. Betapa banyaknye benda yg  tgh aku fikirkan sampai hari yg begitu penting yg x-pernah aku lupe sebelum ni pun, boleh aku terlupa. Atau ini sudah menunjukkan bahawa aku semakin tua & menjadi semakin pelupa ! Sob--Sob..Sob... maafkan saya...!!  
 
So untuk memohon maaf pada hubby atas keterlupaan ingatan aku haritu, harini, aku dah plan sebuah percutian Romantis ke Krabi Thailand.. Ehehehe.. Amacam suka X. Jom I belanja U Holiday kali ni... Suka X.. Suka X..?  ehehehe Dah Nampak dah muka tersengeh-sengeh..... Bila nk ber"Holiday" ni.. Tunggu...! after dah balik Holiday nnt baru aku upload cerita kt sini yea...
 
Happy Anniversary yg ke 5 tahun syg, Saya sgt sayangkan kamu & saya sangat bahagia bersama kamu. Moga Allah panjangkan Usia & Jodoh kite hingga ke Syurga. Abg adalah lelaki terbaik yg Allah kirimkan buat saya setelah Allah mengambil Umi drpd Saya, InsyaAllah sy akan cuba menjadi teman terbaik yang selalu ada untuk Abg hingga ke akhir hayat nnt... ! 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan