Jumaat, 24 Ogos 2012

Hillpark Home Progress August 2012


Hari membayar segala bill untuk bulan 8. Aktiviti mengosongkn acc setiap kali hujung bulan menjelma  :(  ke Bank2, TM point, TNB, Telco Center, Maintenance Office + Renew Insurance My baby Toyo... Oyoyo.. mamai den bulan ni, dahla baru habis menyambut hari raye, dan2 ni la Road tax kete nk mati, aduyaiii semput2, xcukup Oksigen klu slalu camnii...
 
 
 
 
Alkisahnye aku nk cite pasal progress rumah aku sebenarnye , ehehe.. so lepas menyelesaikan segala hutang piutang so aku meneruskan perjalanan ke tapak projek. dah lama aku x menjenguk rumah aku ni, ape cite dah agaknye, adek lena tido, bagus2... kt bawah ni ade beberapa keping gambar yg sempat aku ambik mase kt site td... last month aku dapat surat dari bank mengatakan MKH da claim duit lg, nampaknye payment bank meningkat lglaa bulan depan.. huhuhu..
 

Luar dlm da hampir siap di touch up..


yg ni cacat skit pemandangan di luar pintu, sepatutnye dia buat kt bhgian pagar
br xnampak serabut kt depan pintu..


Mainboard pun da siap pasang, tp 2 phase je ni, nk kene upgrade ke 3 phase baru ok klu pakai lebih dr 2 ekon..


WC & Sinki pun da di pasang di toilet kitchen ..

 
Longkang besar pun da siap, jalan je belum di tar lg..

 
 Longkang blakang rumah & pagar idup segan mati xmau..
huhuhu.. save bajet gile developer ni, harge jual sikit punye cekik..
adeehh padanla cepat kaye..

4 ulasan:

  1. owhh x tar lg erk jln depan ni...sye dah lama x gi tgk...plan esok nak gi tgk, last month MKH ader claim progress 5%...this month x tau la brapa kena bayar...huhu...cpt la siap, x larat dah nak m'bayar bln2...hehe ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. A'a X tar lg jalan depan & belakang tu, dioarang just ratakan tanah je, ehehe nampak gaye-nye paling lambat Jan 2013 da leh serah kunci tu.. Selamat Hari Raye Maaf Zahir & Batin :)

      Padam
  2. jika memerlukan perkhitmatan pelukis pelan untuk renovation atau bina baru di sekitar ampang sepang kajang kl pj s.alam klang subang...boleh call saye firdaus 012 2490113

    BalasPadam