Isnin, 27 Jun 2011

Happy BestDay

1st of all, i want to wish happy belated birtday to my beloved hubby 26 June 2011, hope u'll happy & cheer up alwiz. haritu celebrate bestday my dear kt Terengganu, kebetulan kitorang balik kampung coz ade pencerobohan tanah oleh pihak lain. Walaupun xde hadiah yg besar2 n mahal, aku harap my dear happy. Itu aje yg mampu aku hadiahkan untuk dia tahun ni, insyaAllah awal tahun depan aku ade hadiah lagi bermakna untuk dia. what ever it is u are the best dear. I alwiz Love U untill the end of my life. I've nothing Only U..

Mase kt terengganu haritu aku g melawat adik aku n family dia kt Kuala Terengganu, sebelum tu, kitorang g shooping barang2 makanan kt "Sabasun" pasaraya feberet aku tu, ape yg best kt pasaraya ni ialah banyak barangan keluaran melayu islam yg halal serta owner dia pun org islam, disamping harga barang2 keperluan yg agak murah berbanding dengan pasaraya2 lain. selain pada tu arwah ummi pun ske membeli belah kt pasaraya tu, so secara xlangsung aku lebih cenderung untuk melakukan perkara yg sama yg pernah aku lakukan bersama arwah dulu. aku sngt2 merinduinya. Al-Fatihah.

Adik aku ajak aku belanja dia makan sup bubur daging kt Restoran Cinta Sayang, klu sesapa ke kuala terengganu bolehla singgah menjamu selera kt kedai ni, kedai dia tepi jalan je, kt area kampung kubang tangga, jalan nk menghala ke kuala berang. kedai ni mmg glamour sejak aku kanak2 lg, arwah ummi slalu bawak kitorang makan mlm kt kedai ni bile nk celebrate ape2 event, besenya time dia dapat bonus or aku dapat result pekse yg baik. Bestnye zaman kanak2..

lebey kurang kul 7 mlm, kitorang bertolak balik ke dungun, kul 8.30 mlm baru sampai umah. lepas siap2 mandi n makan buah2n skit, aku da penat n masuk tido. esok nk melawat kubur ummi n ke pejabat tanah plak n than balik ke Alor setar.. aaarrrgghhh penatnyer... ZzZzzZzzZz

Babaiii.. see U tomollo..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan