Khamis, 30 Jun 2011

The Love Storey


Minggu ni aku n hubby layan citer Korean je, asalnye hubby mmg xminat nk layan, katanye lama sangat n banyak CD, skali aku pakse jugak dia tengok, last2 dia plak yg addict layan cite korean, sampai ke pagi pun da xsedar.. huhuhu.. abg2.. seronok plak dia layan cite Love Storey In havard eehehehe, itu mmg citer feberet aku, mase mule2 aku layan cite tu, mase aku mule2 nk kenal ngan my hubby, mase tu aku tinggal kt umah flat no 32 tingkat 5 sek 7 shah alam. Mmg romantic habis cite tu.. melayang jauh atas awan rasenye, bile aku tengok balik cite dia, teringatla segala kisah2 yg pernah aku lalui dulu. very the sweet time.. :))

Esok pagi nk bergerak ke KL plak, aku ade interview hari isnin ni kt DTZ property consultant jalan ampang Menara Citibank, company ni cam ok n quite besar jugak operation dia, aku di tawarkan temuduga untuk jawatan Valuation Executive, kalau ikutkan ati aku mmg da malas nk kerje, tp bile memikirkan hutang2 aku yg da mule mendaki n dah beli umah di kajang terpakasa la aku usahakan jugak untuk kerje buat sementara waktu. Maybe keadaan akan kembali pulih xlama lg Insya'Allah.

Bukan senang nk senang, bukan susah nk susah, ape2 pun itulah namanya kehidupan, pada aku kebahagiaan itu bukanlah suatu distinasi dlm kehidupan, tp kebahagiaan itu adalah adalah sebuah perjalanan menuju ke destinasi kehidupan..

Semalam hubby kate lepas raye ni, dia kene posting kt Butterworth plak, hmm berita baik jugak pada aku, coz dekat skit ngan KL, klu nk travel hujung minggu xdela penat sangat, da jimat sejam setengah. dlm 4 jam  dah boleh sampai KL. Alhamdulillah, semoga segala urusan hidup dipermudahkan Allah ameen..

Selamat berjuang & terus tabah dalam mengharungi hidup ini, semoga Allah memberkatimu.. Doaku slalu mengiringi setiap apa yg abg lakukan.. I love U so much..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan