Khamis, 22 September 2011

Majlis Walimah Adek Ipar



24hb Sept ni my younger sister in law nk kawin, tp aku xleh nk balik, coz da banyak sngt amik cuti, lg pun aku br  je masuk kerje segan la plak asyik mintak cuti je, nnt lg nk mintak cuti appointment doc. adooyaaii.. whatever pun aku doakan semoga majlis-nya akan berjalan lancar. aku dah kirimkan my hero ke sana, moga dia dapat membantu mane yg patut, klu aku balik pun, bukannye blh tolong ape sngt pun, lg menyusahkan ade, nye buat aku sakit ke ape, da my hubby xleh nk mambantu... :))

Petang td my hubby da bertolak dr Alor setar ke KL dengan menaiki Motor. Plan asalnye dia nk bawak Motor balik ke Terengganu untuk menghadiri majlis walimatul urus adik Ma, pastu dr Trganu br dia nk dtg KL, coz next week dia ade seminar & meeting kt KL ni. tp plan da tukar coz keadaan cuaca yg xberapa nk mengizinkan dan aku juge mmgla sgt2 xadvice dia bawak motor balik Trgnu melalui lebuhraye GRIK tu mlm2 bute, uh sgt2la merbahaya.. hmm so aku advice dia dtg KL dulu, nnt naik bas balik Trganu itu lebey selamat. kate org beringat sebelum kene klu da terjadi da xde gunanya. lg pun dia plan nk balik lepas habis kerje katenye, ish.. mmg xsesuai langsung, dahla penat balik kerje pastu nk travel jauh2 naik motor mlm2.. hmm nnt aku plak yg xleh nk lelap memikir selamat ke x dia ni.. ? da sampai kt mana agaknye..? hmm mcm2 bermain2 dlm kepala otak aku ni.. so better klu dia xmemeningkan kepala aku & xmenyusahkan diri sendiri.. harap2nye nnt sebelum kul 12 sampaila my hubby dengan selamatnye.. ameen.. i wait for U dear... :)


Sempena tu aku nk Ucapkan Selamat Pengantin Baru untuk Adik Ipar aku, semoga berkekalan dan bahagia hingga ke akhir hayat. Ameen..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan