Isnin, 16 April 2012

MC

Hari2 berlalu begitu pantas, anakanda Nuha hari ni da masuk 3 bulan 2 hari da pun, cepatnye mase berlalu,  siang td aku ke Klinik Kesihatan Sg. Chua bawak Nuha utk Injection for 3rd month. sian adeq, sampai demam kene inject. Aku plak sangat sakit kepala 3,4 hari ni, mata tetiba di serang jangkitan, akibat daripada mate da Xbleh nk fokus menyebabkan aku sakit kepala, da cam kene migrain jadinye..

hmm alang2 da sampai Klinik so aku pun g jumpe Doc. skali, mintak MC jela arini, Xlarat betul nk g kerje, badan sngt2 kepenatan melayan kerenah anakanda Nuha yg da berubah angin sejak2  masuk umo 3 bulan ni, kate org tua2 berubah bulan, ragam pun berubah.. hmm yerla kot agaknye.. sian si sadiq kene jage adeq Nuha, dala budak tu xpernah pegang baby pun, maklumla anak bongsu katekan, so agak mengada-ngada skitlaa, tp hari ni aku dera dia suh jage Nuha, pandai plak dia cabut baju baby n pakaikan lampin Nuha, ingatkan xpandai, mase tu aku kt dlm bilik Doc. pastu no. utk Nuha plak  naik, so terpaksala si sadiq yg uruskan..

Lepas aku kuar dr bilik doc terus berkejar kt kaunter Nuha plak, skali sume da siap, si sadiq dgn berlagaknye ckp.. " Diq da buat sume da.. sejam nk cabut baju.." hahahaa.. sadiq2.. lawak toii adik aku ni, dia kate ade sorang kakak tu tegur dia, " ..jgn cabut baju camtu, nnt lemas BB.." pastu kakak tula yg tlg dia cabutkan baju BB, pastu siap tanyer lg, ibu dia mane..? mungkin dia ingatkan sadiq ni ayah kepada Bb Nuha kot.. hehehe..

Lepas siap2 amik immunisasi utk adek, aku n sadiq ke umah Cik @ Putrajaya, Cik call td katenye dia ade buat Nasi Keboli, so dia jemput la kitorang makan skali.. huhuhu boleh aje, jimat da duit aku :)) .. ehehehe..Lepak umah cik sepetang.. lebey kurang kul 5 baru balik Kajang... seronok kan dpt MC pastu lepak n gosip2 .. hehehe.. best2.. boleh cube lg.. :-))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan