Jumaat, 27 April 2012

Unifi Lembab, Potong !!



Balik je rumah bukak TV n bukak Internet yg slow tahap gaban, mcm kure-kure Kampung Dusun, menyampahnye dgn Unifi ni, service makin hampess.. oleh kerana aku terlalu sakit ati ngan Unifi ni so aku amik keputusan xnk bayar bill bulanan, da masuk bulan ke-3 xbayar, huhuuhu..
seronoknye xpayah bayar bil, amboi3x..


Berserabut skali wire .. mcm kepala otak yg berserabut dgn Unifi ngok ngek ni..

Alkisahnye, last 2 week aku balik rumah terus bukak laptop coz ade benda aku nk surfing, skali ..tutt..tutt..  line da kene ptong.. amik kaw.. TM Cap Itik da putuskan line.. hmm tension toi laa, dala line cam hampess je.. Eeee mmg menyakitkan hati, mase mule2 dulu mmg cun je line, nk donlot pepe pun laju semacam tp sejak akhir2 ni makin menjadi-jadi dia.. xtaula sebab ape, sebab service ke or sebab da semakin ramai org yg pakai Unifi so Traffic Jam agaknye, hmm xtaula aku.. tp yg penting aku mmg xpuas ati ngan TM ni..

Tahan 2 hari aku x-online n x-tengok TV + xleh gayut telefon rumah.. uhhh bosan2.. xboleh jadi camni, klu pakai Asteruk ade gak entertainment aku kt umah ni, isk.. mmg nk kene bayar balik la nampaknye, apekan daye da kontrak ngan Unifi Siput Sedut selama 2yrs.. klu nk benti kene bayar penalti plak.. aarrggghhh  xsukenye aku..

so ke-esokkan harinye aku cari mase skit utk ke 1 stop center TM bayar bill Unifi RM 490, hmm cekik darah toii.. apsal ade extra RM40 henggit ni, pelik bin ajaib ni, cek punye cek rupenye ade hantu pakai telefon rumah call ke no prabayar.. huh.. sape punye kerje ni.. xpasai2 kene charge lg.. dala mood ngan TM xbape baik ni.. (time tu laa, skarg da ok da..) hehehe.. Hmm lemau je satu badan layan servis Unifi siput seduuuuttt ni...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan