Rabu, 4 April 2012

Doaku Untukmu

Salam penuh keceriaan untuk hari yg penuh kesyukuran lagi membahagiakan... Alhamdulillah sume kerje
kt opis harini dapat aku selesaikan dgn
Sempurna + Cepat + Bersemangat..

Sambil menyiapkan kajian hartanah untuk tanah di Beranang & Slide Presentation Ijok tu,  aku layan U-Tube wali band, da lama aku cari  satu lagu ni,
tapi xtau tajuk dia ape, cume kekadang je dgr kt radio
 itupun time dlm kete mase otw dtg opis or jln2 ...
bile da jumpe lagu ni ape lg, layan habis laa..
di tambah lg dgn mood aku yg mmg tahap
terbaik punye harini...
ehehehe..

Jom kite layan lagu yg membuatkan aku sngt tersentuh dgn lirik dan alunan music yg mengasyik-kan ni..



Dedicate to my beloved hubby.. Just want to tell U that Im really Love U even I dont Know whether
U Love me or not at all...

....Glory Day....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan