Sabtu, 19 Mei 2012

Bila Sosej Sudah Rentung..

Bangun td pg, aku berasa tersangatlah lapar, so aku masak sosej pakai Oven coz rumah aku dah kehabisan Gas utk memasak, asyik duk melayan kerenah Nuha yg asyik menjerit je bile tengok org xde kt dia, aku pun terlupelaa yg aku belum adjust tahap kepanasan & timing Oven tu..

Sedar2 da bau hangit... Da RENTUNG daa sosej aku.. adeehhh tension sungguhlaa..Udah la perut sungguh kelaparan bangun pagi ni, tengah hari smlm aku cume makan karipap aje, coz xrase nk mkn ns, sampai la ke pg aku xmkn pepe.. wawawawa.. sgt sedey... :.(




Inilah rupenye bile sosej sudah rentung, da jadi mcm snek keropok yg keras.. klu gigit ni blh patah gigi  ni..