Sabtu, 19 Mei 2012

Percutian Ke Pulau Redang CANCEL :(

Da lama kitotang xberjalan @ Bercuti, sejak aku di sahkan pregnant sampai baby da umor 4 bulan lebey da skrg, aku xde g jejalan lg setakat ni. Slalu aku akan plan percutian kitorang utk ke-mana-mana lokasi yg aku kire best utk aku restkan kepala otak aku yg da tepu ngan mcm2 benda ni, tp amatla sedey, percutian ke Pulau Redang yg di plan selama setahun lebey tp akhirnya terpaksa di batalkan.. aarrrgghhhh X-sukenyeeeee...


Tiket flight aku da book dr tahun lepas lg da.. return tiket lg, tp oleh kerana my hubby terpaksa hadiri  Audit ISO pd awal bulan 6 ni maka dia xleh amik cuti... isk tension toiii aku... Bencinyeerrrr... Kerje...Kerje.. Kerje... Meeting..Meeting... Meeting.. Bosanlaaaaaaahhh....


Walaupun My Hubby cube nk cover line dgn menabur janji yg hujung bulan 6 ni dia akan amik cuti utk g jejalan, tp aku da xde mood da.. da mls nk g memana da. Duk rumah lg bagus, tido bangun makan, tido bangun makan.. 

Mood harini Bosan + Penat + Kelaparan = %^&!%$#%^*$








Tiada ulasan:

Catat Ulasan