Rabu, 25 Disember 2013

Bila Cuti Hubby Dah Approve !

Tet..Tet...sambil diiring dengan music berjela. Klu ringtone camtu, dah tau da dari sapa whatsapp tu...  



Alhamdulillah.. nasib baik lulus jugak cuti hujung tahun my hubby. Berdebar jugak aku menanti approval dari Pengarah. Tiket semua aku dah beli, Hotel pun dah tempah. Skali nyer buat xlulus mmg masak-laa. Tentera ni bukan boleh kire sangat, diorang xperduli samade kite dah tempah tiket bagai pun. Jika ada kes terpencil or ura2 rakyat nk berhimpun ke ape, X pasal-pasal semua cuti pegawai di bekukan.

Aku ni duk risau pasal 31 Disember 2013 nnt dengar cerita PR nk anjurkan perhimpunan rakyat lg. Itu yg aku dah mamai pikir tu. Dahla cuti hubby belum approve klu dah approve tu lega la skit. Adooiii camni la bile dah kawin dengan pegawai tentera. Tp bile dah tengok approval tu yabeda-bedu... Nampak cerah skit masa depan. ehehehe

Bile hubby dah amik cuti berjela camtu maknanya dah sampai waktu utk kitorang jalan-jalan plak laa... Akhir2 tahun ni, mood kerja pun da slow, sementara nk tunggu masuk tahun baru kite Holidayla dulu. Recharge energy & semangat untuk memulakan hari pada tahun 2014. Welcome new year 2014. Dah bertambah lagi satu angka umur aku ni. Anak bile  lgnk tambah ni... :)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan