Selasa, 23 Februari 2016

Part 2 : Air Asia Kedekut Tahap Gaban !

Alhamdulillah kami selamat touch down di kuching sekitar jam 2.30 pm dengan menggunakan service Air Asia. Perkara paling aku tak boleh terima pasal AA kt Kuching ni ialah, seperti yg semua sedia maklum bahawa AA mmg tak menggunakan Air Bridge untuk penumpang dia kan, atas alasan dulu masa di LCCT mmg service tu tidak disediakan kerana kos untuk buat tu mahal katanya. Tetapi bila KLIA 2 dah menyediakan air bridge, maka semua penumpang AA tak perlulah lagi naik tangga turun tangga. Kan best camtu. 

TETAPI masa kitorang turun dari flight kt Kuching tadi, AA masih pakai tangga besi yg zaman jepun tu, padahal kt airport Kuching tu ada menyediakan air bridge kot. Adooiii kedekut tahap gaban betul laa AA ni, mmg aku tak boleh terima betul. Sapa yang bawak beg besar gabak tu mmg kes naye. Dah kene turun tangga tu satu hal, pastu kene naik tangga kt sebelah air bridge tu pulak sebabnya laluan untuk masuk ke airport tu mmg kene melalui air bridge tu. Sabor jela, macam bengong je rasa, main naik tangga turun tangga pulak. Please la AA, tak payahla nak cekik penumpang sangat. setakat nk sewa air bridge tu, aku rasa AA belum rugi pun. Lagi bertambah penumpang ada la. 

Nnt ade yang cakap, nk naik best2. pergi naik MAS laa. tapi ade aku kisah, suke hatila aku nak naik ape pun, duit aku kot, dah aku rasa tak puas hati, aku complaint la, tak kan nk complaint tak boleh kot. Klu camtu berurusan dengan makhluk dalam hutan la. Suke hati nk buat ape. kan.... kan... kan..

Ok bye. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan