Isnin, 8 Februari 2016

Broker FOREX Pilihan Saya !

Setelah beberapa tahun menjalankan aktiviti perdagangan matawang didalam talian sebagai part time "Forex Trader". Saya akhirnya mengambil keputusan untuk FULL TIME TRADER. Bagaimana untuk menjadi seorang pedagang matawang ? 

Langkah pertama anda hanya perlu memilih BROKER yang betul. pastikan ia adalah berdaftar & regulated. Jangan menyertai mana-mana broker yang menjalankan aktiviti pungutan duit & memberi pulangan bulanan, kerana itu adalah penipuan semata-mata & jangan terperangkap dalam aktiviti Money Game !

Antara Broker terbaik pilihan saya adalah 

1. MOCAZ Financial Market 
2. EXNESS Limited 
3. RoboForex Limited
4. INSTA Forex
5. Hantec Market


Setelah hampir 10 tahun menjadi seorang trader, saya akhirnya mendapat tawaran sebagai Introducer Broker ( IB ) bagi 4 syarikat Broker. iaitu Mocaz, Exness, Hantec & Roboforex. Menjadi seorang IB bagi kebanyakkan syarikat broker tidaklah mempunyai apa-apa elaun bulanan. Tetapi dengan membina network yang stabil, pendapatan bulanan anda paling takde pun USD 3000 sebulan. Itu belum termasuk Bonus Syarikat + Exchanger Rate + Profit trading + Autocopy Trading Bonus. 

Purata tukaran matawang Ringgit Malaysia kepada USD hari ini adalah 4.3 - 4.5
USD 3000 X 4.3 = RM12,900. Anggaran pendapatan ini adalah berdasarkan apa yang saya terima sepanjang menjalankan trading bersama 5 org trader sahaja. AMARAN ini bukan system binary mahupun Multilevel Marketing. Anda perlu menjadi seorang trader yang bijak & tahu mencatur pergerakan market. Haram hukumnya jika anda menjalankan perdagangan tanpa asas kerana itu di nisbahkan sebagai JUDI (gambling). 

Jom sertai kumpulan saya. InsyaAllah saya akan membimbing anda menjadi seorang Trader berjaya & berilmu. Apa yang baik kite sebar2kan & apa yang buruk kite jadikan pedoman meniti hidup. 

Sertai Group saya dengan mendaftar pada link di bawah :-


Broker Exness Limited 
klik pada link di atas !




Mocaz Financial Market
  klik pada link di atas !





Mengapa EXNESS & MOCAZ ? 

1. Exness mempunyai leverage yang paling besar (1:2000) & juga mempunyai instant execution yang paling tepat & pantas. Selain itu saya adalah salah seorang Registered IB dan juga Registered Local depositor bagi EXNESS. Ini akan memudahkan urusan deposit & juga withdrawal client. Kerana 100% urusan pemindahan wang adalah di bawah kawalan saya tanpa campurtangan mana-mana pihak ketiga. Deposit & withdrawal terbaik ! sepantas 1, 2, 3 !



2. MOCAZ adalah sebuah syarikat broker melayu yang paling kukuh & sedang meningkat naik kepasaran antarabangsa. Saya juga adalah Registered IB dan Registered Local Depositor bagi MOCAZ. Melalui platform Mocaz anda dapat menjalankan aktiviti copy trading bagi acc trading anda. Walaupun anda masih baru dalam dunia perdagangan Matawang & kurang arif mengenai pergerakan market, tetapi melalui MOCAZ metatrader anda dapat memilih mana-mana trader yg mempunyai rekod perdagangan yang baik. Ia adalah rekod yang real. 

Untuk Roboforex & Hantec Market saya juga dilantik sebagai IB untuk broker mereka, tetapi Cawangan pengurusan mereka tidak bertapak di Malaysia lg buat masa ini. Walaubagaimana pun ia adalah selamat kerana mereka adalah antara broker yang tersohor & telah mendapat beberapa regulation di UK, New zealand, London & juga Cyprus.  Untuk melakukan deposit ke acc ini, anda perlu mempnyai acc Neteller.

Untuk sebarang pertanyaan mengenai Forex Broker & perdangangan ONLINE  

Whatsapp/Call : 019 3353616

Anda sedia untuk di layani




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan