Isnin, 18 Julai 2011

Miss U So Much

Tadi pagi hubby hantar g interview kt area pekeliling utk position Project Executive, company tu under Tan Sri Mukhtar Bukhary org melayu malaysia yg kaye setakat ni, Mase interview session td dia tanyer aku pasal Feasibility Study FS, aku dahla xpernah buat FS sepanjang kerje ni sume buat valuation & Estate Agent, skali mintak jawatan ni request utk prepared FS, uhh ape lg, naik mamai kepala otak aku nk remind balik teori dlm kelas mase kuliah Prof Badin kt UiTM dulu, nasib baikla memory aku ni kuat jugak, so boleh la aku explain setakat mane yg aku ingat pastu aku relatekan dgn bidang tugas aku sebagai valuer camne nk prepared FS tu, salary mmg memberangsangkan, cecah 3+++ untuk post Project Executice tp itulah, aku rase cam xlayak je nk amik post tu, takut nnt aku xleh nk capai target diorang.. risau jugak, tp klu diberi peluang mmgla aku nk, coz aku mmg suke kerje2 yg mencabar ni.. ape2 pun terserah la pada takdir kalau ade rezeki aderlaa.. klu xde pun xpe, maybe ade yg lebey baik lg utk aku, lg2la dlm keadaan aku yg berbadan dua ni, mcm2 yg aku kene fikirkan, duit bukan motif utama.. hmm semoga Allah memberi jalan penyelesaian terbaik untuk aku.. Ameen..

Lepas habis interview aku terus bertolak ke KLIA, hubby ade Exercise Memusnahkan Bomb yg tertinggal di padang sasar Kota Belut, Flight dia kul 2, check in kul 12.30.. sesampai  je di KLIA kitorang g isi perut dulu, aku order nasi lemak ayam & soya, hubby amik nasi lemak daging rendang n mineral water, Total sume skali RM37. adeehhh saboor jelaa.. hmm da adat harge kt memana Terminal Airport mmg cekik darah, aku mmg xheran pun, dah estimate da.. huhuhuhu..

Lepas makan, aku temankan hubby sat kt situ, pusing2 KLIA, da lama xdtg situ, klu dulu da cam umah kedua aku je KLIA tu, kejap2 lepak situ, suke tol g situ.. banyak kenangan yg terimbas di memory sepanjang aku berada kt situ td, teringat mase g hantar arwah ummi mengerjakan Haji & Umrah, hantar ummi balik ke KT mase dia temankan aku dtg KL, hantar kawan2 and than yg paling penting aku hantar diri aku sendiri menunaikan umrah di bulan ramadhan ke kota suci yg penuh barakah tu. xlama lg dah nk menyambut ramadhan, xsampai 2 minggu pun lg.. hmm cepat sungguh mase berlalu.. moga2 ramdhan kali ini adalah ramadhan terbaik untuk aku..

Lebey kurang jam 1 petang aku bertolak balik ke shah alam, banyak baju2 kotor x cuci lg.. so plan balik umah cuci baju jap, pastu g TTDI, pastu g subang kt UMW.. sampai shah alam dlm jam 2 lebey, aku bawak kete pun relex je, malas nk rush sngt.. Lepas siap cuci baju n jemur sume, rase cam mengantuk la plak.. skali aku terlelap sampai jam 5 lebey, bangun mandi2 n solat asar jap, pastu balik Putrajaya, ingat nk tido shah alam je mlm ni, pastu pk2 balik hmm cam xbest la plak nk lepak sini.. mood pun xberapa baik je, badan pun rase lemau semacam.. so sebelum menjelang senja better aku sampai putrajaya dulu.. lebey kurang kul 7.30 mlm aku sampai umah cik.. lepak2 sat pastu masuk bilik online FB.. hubby mesej cakap dia da sampai KK.. Alhamdulillah sume da selamat sampai.. really miss U..

Lepak dlm bilik sambil main dgn ashman, banyak mulut tol budak kecik tu, mcm2 celoteh dia, tanye itu ini, apepun bolehla mengisi rase kesepian aku sepanjang hari ni.. aarrrgghhhhhh.. kenapa emosi terganggu  ni, biasanya aku relex je kene tinggal, xdela emosianal camni.. Hmm tetiba kali ni rase cam sedey je, terasa sngt bile hubby xde.. sob2.. sedeynya.. Abiiii balik la cepat... Really Miss U... nk makan pun xselera.. :.(       


...Sangat Rindu Kamu Syg...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan