Selasa, 12 Julai 2011

POS Malaysia Lembab

Sampai harini pun belum sampai lg pos express aku, dah terdelay appointment doc aku semalam, aiisshh sakitnyer hati, klu aku tau lembab tahap gaban camni better aku pos pakai bas je aritu, ape ke bengap pos Malaysia ni.. bile nk upgrade niii, kos nk pos awal2 lg da naik, xkan service camtu jugak.. hammpeehh tol POS Malaysia.. nk aje aku hantar komen kt POS online.. Grrrrr... geram tol.. mmg xpuas ati..

Dari tahun lepas lg aku bengang ngan post Mesia yg ngok ngek ni, barang aku yg aku order dari UK sampai ke sudah xsampai.. kambing tol.. sib baik mood nk marah xde sngt time tu, walaupun harga barang bukan murah2 jugak, duit sume da bayar beratus USD, barangnyer bayang pun xnampak, dr UK ckp barang da masuk Mesia, tp itula.. iisshhh bosan la pakai pos Mesia ni.. Iklan bukan main grand, menyampaaahhh .. huh..

POS Mesia Leeeemmmbbbaaabbbb... !!!!!!




1 ulasan:

  1. sedara..sy ni tak ler menyokong atau menidakkan pendapat saudara tapi sebagai kerani selama 11 tahun di Pos Malaysia memang saya mengakui terdapat kelemahan dalam sistem surat menyurat.Tambahan pula saya sendiri yang menguruskan poslaju,pos ekspres,pos berdaftar dan bungkusan bagi kawasan serahan pejabat saya.Saudara tidak tahu bagaimana teruknya bekerja di dalam pos malaysia ini.Saudara tahu kah istilah "kerahan tenaga" begitulah yang berlaku dalam Pos Malaysia.Kakitangan tidak mencukupi,gaji yang ada pun bukan banyak mana seperti yang di hebohkan dalam akhbar atau media tv.Hari Sabtu kami terpaksa bekerja tiada bayaran lebih masa pun.Baik Posmen serahan maupun kerani kaunter menghadapi masalah kerahan tenaga yang teruk.

    BalasPadam