Selasa, 13 Disember 2011

Sekeping Hati

Pesan pada DIRI.. Jangan tersalah memberi HATI .. pada insan yang tak sudi.. Pada insan yang tak mengerti.. Kerana..sekali kau memberi, selamanya dia di HATI.. Kerana..sekali kau dilukai, sampai bila2 tetap kau ingati..

Pesan lagi pada diri, hati2lah dalam memberi HATI sebab ia hanya untuk insan yang tahu menghargai betapa tingginya nilai sekeping HATI....


Layan Nasyid Saujana Sekeping Hati




Lagu ni la yg aku pilih mase 1st time aku ke Pusat Karaoke.. mule2 tgk je diorang nyanyi sakan, aku ni pemalu skit.. chewaahh.. segan den nk nyanyi2 depan org ramai ni, kang ade org berkenan kt suara bak buluh perindu ni susah plak, dah xleh nk lena malam2.. huhuhu .. aleh2 aku kene pakse nyanyi gak.. so inilah lagu yg aku pilih.. insaf sume yg dengar agaknye.. kuikuikuikui... :))

*** I  LoVe  Allah ***



 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan