Rabu, 28 Disember 2011

Wardrobe Baby

Harini wardrobe baby da sampai.. simple dimple punye je tp so cute & yg paling comel abi sendiri yg pilih & beli-kan utk baby.. sian abi, td kene angkat sesorang wardrobe yg masih dlm kotak naik ke rumah, mmg berat pun, ibu mmg xleh nk bantu bab2 nk angkat barang2 berat ni, xpela pengorbanan abi utk gegirlz... bukan selalu pun ehehehe.. lepas siap solat Marghib td ibu temankan abi pasangkan wardrobe hello kitty gegirlz, aduss berejam abi amik mase nk assemble-kan 1 by 1.. kul 10.45 td baru siap pasang sume, ibu duk kire2 lebey kurang 2 jam lebey.. sian abi, muahahaha syg sgt kt u dear.. Im proud having U in my life..


Sume barang2 gegirlz abi da susun siap dlm wardrobe cute tu.. 
Please say thanks to ur sweet Abi yea syg..

Seminggu ni hubby amik cuti, coz aritu aku demam panas & slalu sakit, so terpaksala hubby amik cuti seminggu & jadi Sura-Rumah sepenuh mase selama seminggu, memasak, kemas umah, cuci + jemur + lipat baju.. ehehe sian hubby sume nk kene buat, walaupun kekadang buat muke kesian bile da penat nk kene buat sume kerje.. apepun thanks a lot dear hubby... u are so sweet..




Tengok sume baju gegirlz abi da siap basuh + jemur skali..

Barang2 baby sume da siap beli, abi da habiskan 1800 MYR bulan ni utk lengkapkan sume keperluan baby yg belum cukup. borong sume yg ade kt Jusco & Tesco.. habis sume duit bonus abi bulan ni. ibu pun xsempat nk enjoy ngan bonus abi tahun ni.. hmm.. xpela, asalkan keperluan baby cukup ibu pun da senang ati, cume baby bile nk kuar ni, da penat ibu tunggu baby nk kuar, jalan da terbukak 1cm dr minggu lepas, sampai skrg pun baby xnk kuar lagi, apela yg seronoknye baby duk dlm pewuut ibu lelama ni syg.. kuar2 la cepat.. nnt boleh pakai baju gaun yg da bertimbun tu..  :)) abi pun da Xsabar nk tunggu baby kuar, da seminggu lebey abi amik cuti, nnt klu cuti abi da habis baby masih xkuar2.. kes naye la ibu syg.. baby2.. kuar la cepatttttttt...




Special For My Lovely Little Daughter  

“My precious little baby I have loved you from the start
 You are a tiny miracle Laying closely to my heart
Each day I feel your presence
Each day you heart beats softly As only I could know
So I’ll keep this in a special place
And remember each year through Of this very special time in my life
The moment I carried you”