Rabu, 7 Disember 2011

Set Bersalin Leesa Confine Mum

Set Bersalin Leesa Confine Mum da sampai .. :))

Last week aku baru aje beli secara online set bersalin Leesa Confine Mum Premium. Penat duk servey2 nk pilih set bersalin yg mane, banyak sngt di pasaran skrg, mule2 cari yg biasa2 aje, agak below RM200 camtu, dlm kepala nk beli set bersalin Org Kampung, harga dia RM180, kire dah murah la tu.. pastu bile dah g jln2 aku mnyinggah kt kedai jamu yg ade, so kebanyakan diorang suggest yg Leesa & Nona Roguy. adela dia kasi pro & cont knp 2 jenis brand ni kire paling ok berbanding yg lain. katenye untuk set Leesa ni xde complain dr ibu2 yg anak kene kuning or kepanasan. al-maklumla makan jamu, biasanya klu jamu tu x berapa sesuai mmg effect kt Baby pun.. so utk 2 jenis produk ni, katenye ok xde effect utk penyusuan Baby, so setelah berfikir panjang n puas dah aku berpusing satu Klang valley nk cari set bersalin ni, last2 aku beli online je.. kuikuikuikui..


Inilah dia Tunku Herba yg aku maksudkan.. 2 ketoii.. harap berkesan, xsabar nk gune.. :))

Sikit punyer jauh g servey merata tempat, dr Shah alam sampai ke Kuala Lumpur, aleh2 aku beli online je.. ape2la labu, asalkan beli.. utk makluman semua beli melalui online lebey murah & berbaloi2 dr beli kt kedai jamu. untuk Set Leesa ni aku dapat RM320 je melalui Online, klu kt Kedai Jamu, sumenye RM350 xkurang dah.. untuk Nona Roguy RM368 kt kedai jamu, kt online RM300 pun boleh dapat. boleh lawati laman blog Kak Engku Bidan Bersalin. kakak ni service 1st class. mmg tip top habis, tat Y aku tolong rekemenkan walaupun xde komisyen pun huhuhu.. nah ini dia laman Blog Kak Engku tu.. ape2 boleh berurusan dgn dia, very nice person. I Like... :))  http://bidanbersalin.blogspot.com/

Inilah yg ade dlm pek Premium ni... klu beli satu2 lg mahal, so better beli 1 set je Senang + Jimat

Oh ye lupe nk kongsi knp aku pilih Produk Leesa Confine Mum Premium ni, sebabnya aku tertarik dgn tunku herba dia, utk set Leesa ni dia ade kasi 2 ketol tunku herba, so nnt aku xpayahla nk pakai tunku besi ke ape, maybe pakai jugakla utk panaskan kaki or belakang, tp tunku herba ni lebih kepada bahagian perut utk mengecutkan urat2 yg dah kembang, buang lebihan angin dlm badan  & melancarkan peredaran darah. Lepas tu, Leesa set yg ini ade kasi Tablet Haruan, bagus untuk penyembuhan luka dalaman.. so tat Y aku pilih set bersalin Leesa Confine Mum ni sebagai pilihan utama aku.. tat all.. :))


Ini Nona Roguy punyer produk, yg ni single mingle je dia, aku beli dia shj, adik beradik dia yg lain xbeli.. kesian dia xde geng.. kene geng dgn anak beranak Leesa la dia, harap2 dia serasi bersama .. :))

Untuk produk Nona Roguy aku beli Phytonatal yg 60 biji tu, yg ni coz my frenz rekemen cakap bagus utk melawaskan pembuangan najis, nnt xdela kekejangan kt dlm toilet tu nk buang Ayeq Besar, maklumla luke jahitan tu masih merah berdarah lg, mau nk meneran klu keras.. adooiiii xsanggup den.. itu sebab aku beli juga Nona Roguy punye tablet tu. yg tu RM140 sebotol.. so dua jenis barangan yg aku beli last week total sume RM460 sudah terbang... huhuhu.. xpelaa yg penting nnt lepas bersalin aku nk cepat2 sembuh, xnk sakit lelama.. yeszaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan