Rabu, 12 Disember 2012

Dah Pandai Berjalan + Tumbuh GG



Alhamdulillah, Baby Nuha da tumbuh gigi 2 batang & juga dah pandai menapak jauh. Pada Usia 10 bulan 2 minggu akhirnya adek membuat peningkatan yg begitu drastik. Hebat anak ibu. Bravo syg !!! muahaha...


Aritu aku duk bising bilelah adik nk tumbuh gg & nk pandai berjalanan ni...??? 2,3 hari skali aku duk tengok gusi adik. Skali bile adik dah tumbuh gg, aku plak yg xperasan, camne leh jadi camtu... Org yg mula perasan gg adik tumbuh adalah Opah. Soooo prihatin Opah menjaga adik kan... Tq Opah...

Dah hampir 2 minggu pun, tp mlm ni baru aku berkesempatan nk share kt sini. Sejak 2 menjak ni, xmenang tangan betoii aku ni. Nk sentuh majalah kt rumah pun xsempat, cume sempat bace cover depan je. Adeehh.. apepun luse adik da nk masuk 11 bulan. Semoga terus membesar dgn sihat yea syg. nnt ibu fikirkan nk beli hadiah ape untuk adik bulan ni. Tunggu gaji ibu masuk dulu, nnt kite g shop ok. Muhahaha Sayaaaanng anak ibu..


GoodNite...!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan