Khamis, 13 Februari 2014

My LoVe Ever After !

Dia ada bile aku menangis, Dia sudi mendengar bila aku ingin bercerita, walau dia hanya diam membisu tanpa sepatah bicara bila aku bercerita, tapi aku tau dia sedang mendengar. Terima kasih kerana selalu ada untuk apa shj dari dulu hingga kini. Mungkin terkadang tergigit lidah tapi bukan bererti pudarnya sebuah cinta. Hidup ini adakalanya menyakitkan, tapi juga mengembirakan. Walau apepun kenangan, Moga kau menghargai saat indah tika bersama untuk selamanya.
 

 
Bila berjauhan cepatnya rindu, bila tiada depan mata nak cepat jumpe, tapi bile dah jumpe mesti nak gaduh itu & ini. Sorang cakap begitu, sorang cakap begini. Last-last bila dah dua-dua merajuk, semua diam membisu rasa bosan la pula. Cakaplah semula, jomlah kite share2 idea bersama. Bosanlaa senyap sunyi begini. 
 
 
Most of the day, inilah tempat makan favourite kitorang, gerai Ikan Bakar Depan Mindef selain Restaurant Haslam... :) 
 
 
Thanks to Hubby atas hadiah yang istimewa untuk My becoming Best-day, bukan nilai wang yang besar menjadi perhatian. Tapi tulusnya sebuah ingatan sudah cukup mengharukan sekeping hati.
 
Terkadang Dia kelihatan seperti tidak mempedulikan ape-ape. Tapi bila tiba saat-nya, terasa begitu di hargai. Dalam diam dia sedang berfikir rupanya, dalam diam dia merancang sesuatu untuk menghiburkan hati seorang wanita yang naïf ini. Terima kasih syg... Moga Allah sentiasa merahmati-mu.