Isnin, 22 Ogos 2011

My New Toyo Baby.. :))


Yeay.. hari ni baby aku dah boleh amik, nampak gayenya dah boleh buat raye laa.. huhuhu.. Nama dia aku register kt Wilayah.. WVS 2114, rawak aje, xde nk pilih2 da, no money anymore.. ape2 pun xsabar nk amik dia petang ni.. Ptg nnt aku akan snap beberapa keping gambar utk kenang-kenangan.. inilah hasil tabungan aku selama 2,3 tahun ni..

Ape yg menarik tentang-nya adalah, kitorang sign approval loan agreement dengan public bank adalah pada tarikh Anniversary kitorang iaitu pada 16th Ogos 2011, lepas tu dia kuar pada 22th Ogos 2011 dimana genap usia kandunganku 5 bulan, dan yg paling aku suke, dia di registerkan di Wilayah dengan plate pendaftaran 2114, ape yg menarik ialah pada bulan April 2011 aku dapat tau yg aku preggy untuk kali yg ke-2.. Ape yg boleh aku katekan, aku sngt gembira dengan kedatangan 2011, walaupun banyak juga kisah duka yg aku lalui tp rahmat dan rezeki yg Allah limpahkan untuk aku sempena tahun 2011 ni begitu xterhingga aku rasekan..

Catatan 2011 yg seharusnya di ingati :

1. Mendapat offer kerje di Petaling Jaya January 2011
2. Memenangi acara lelongan Hartanah pada March 2011
3. Mendapat berita kehadiran Insan baru pada April 2011
4. Mendapat offer pekerjaan yg lebey menarik pada July 2011
5. Membeli sebuah kereta yg agak selesa pada Ogos 2011 
6. Pindah ke rumah baru pada September 2011 - InsyaAllah
7. Maybe Mendapat .................... pada Dec 2011 - InsyaAllah

 

Alhamdulillah syukur ke- Hadrat Illahi atas segala nikmatnye yg tidak terhingga..

:))
.. I Love 2011..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan