Jumaat, 7 Oktober 2011

My Family = My Soul

This weekend umah aku penuh sesak, coz family adik n abg aku dtg bertandang kt umah, memandangkan bilik ke-3 tu aku sumbat dgn kotak2 n barang2 so dioarng kene share bilik tghlaa.. lg pun bilik tgh tu besar jugak, kire muatla nk bawak masuk tilam lg 1, yg laki tido kt luor jelaa.. huhuhu.. asal dpt tempat memasing ok latu, da besau2 sumenye, pepandaila urus diri masing2, da jadi bapak org pun sume..

seminggu ni aku xbape makan sngt coz gg aku asyik meragam, so aku da pesan kt diorang, klu rase nk makan ke ape, just masak ajelaa, aku nk masak pun mcm xbape sihat, al-maklum keadaan aku skrg ni, nk bangun pun sikit punyer payah, apetah lg nk berdiri lelama kt dapur tu, mulala nnt pinggang aku buat hal plak.. seronokla jugak bile da reramai dtg tu, meriah la skit umah aku yg selama ni sunyi je.. dengan anak2 yg duk berlari situ sini, nasib baiklah umah aku ni xde pasu bunge ke ape, klu x mau risau tahap gaban jugak.. nyer buat tersepak ke ape, adddoooii masak.. ehehehe.. oleh kerana xde ape nk dirisaukan, lantak korangla nk berlari sampai pengsan pun.. :))

My Hubby pun da otw dtg dr kedah, xsaba nk tunggu my hubby sampai, nk mintak dia urutkan belakang n segala urat kakiku yg da mula sengal2.. ehehehe.. itula pentingnya klu my hubby ade, blh buat request mcm2.. ehehe.. jap lg dlm kul 11pm sampai la kot, aku nk kene pick up dia kt hentian Dukong.. lebey kurang 15 minit dr umah aku.. katenye dia tumpang kawan dia. kawan yg mana tu xtaulaa.. yg penting dia sampai dgn selamat.. :)) plan-nye besok nk ajak g air terjun sungai Gabai kt Cheras sana.. tp xtaula.. klu dia org nk pegi boleh je nk bawak tp klu xnk pun xpe, aku dah ade plan aku sendiri.. plan shopping barang2laa ape lg... ehehehe..  isk seronok plak aku enjoy hobby ni sejak akhir2 ni.. adeeehh nk kene bawak bertenang ni.. klu asyik camni je slalu boleh pening lalat aku nnt.. maklumla banyak benda lain lg aku nk kene pk, salah satunya nk kene servis baby Toyo aku tu, dah dekat nk due ni, maybe next week due la tu.. hmm ade2 aje..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan