Ahad, 5 Ogos 2012

Baby Nuha @ KPJ Kajang Part 3

Ini adalah beberapa keping gambar yg di ambil sepanjang aku melepak di PAEDS KPJ kajang, Ini adalah last entry aku berkenaan cite Nuha & PAEDS KPJ. setelah menghabiskan masa 4D3N kt sini akhirnya aku mendapat sekeping bill sebelum di benarkan keluar. 

Sile lihat berapa amount yg di kenakan, adakah aku rase berbaloi dgn service yg aku dapat..? Sudah semestinya TIDAK sama sekali. Walaubagaimanapun samada berpuas hati or Not payment tetap kene di langsaikan. Alhamdulillah bukan pakai duit poket aku, sume di tanggung Insurance. So walaupun perasaan menyampah sakit hati, xpuas hati dan sebagainya mengenai KPJ ni tp anakandaku Alhamdulillah sudah kembali Ceria ...  Walaupun masih cirit birit tp ia semakin berkurangan. mengikut kata Doc. ia mungkin mengambil sedikit masa utk pulih sepenuhnya...  


Total bayaran adalah 3189.85 MYR, sama cam 6 star Hotel tp service cam
 T*%$....!!



hari last lepas bukak balutan, tangan adek bengkak, sian syg ibu, Nurse siap nk inject kt tangan sebelah sana plak, katenye nnt doc nk masuk ubat sebab belum tentu blh balik lg ptg ni katanye, " uh nk masuk ubat ape lg, sy mmg nk balik dah ptg ni, xpyh cucuk lg laa, kesian dia 2,2 tangan sakit sat g.. nnt demam plak, susah plak sy nk kene amik cuti lg.." laju gile mulut aku potpet.. huhuhu Nurse terus tediam dan aku terus bawak Nuha keluar dr bilik rawatan.


Hari pertama di KPJ.. muke baru lepak nangis yea.. cian tecit ibu,
sakit ye syg kene cucuk..


Muke xsihat yea, cian adek.. hari ke-2 di KPJ.. adek dapat katil senang ibu
nk solat & nk ke toilet..


Tido dgn penuh iman di dada, anak ibu yg cool & baik budi bahasa... I love U syg, ibu mmg xboleh berhadapan dgn manusia yg suke mengganggu ketenteraman & mengundang masalah pada adek, mesti angin ibu akan naik sampai ke petala langit ke-7, Moga bile da besar nnt doa ibu, adek akan berjumpa dgn seorang lelaki yg akan sentiasa menjaga kebajikan adek mcm ibu menjaga adek yea syg.. I wish ...


Ini adalah No katil adek semasa di KPJ Kajang, hmm syok jugak duduk kt ward ni sebenarnya cume yg xsyok-nye bertembung dgn 2, 3 jenis manusia yg mmg xde adab + berlagak sombong xkene tempat, dari segi kepakaran doktor & juga khidmat nasihat Nurse di Wad PAEDS is good enough except for the attendant bodoh yg telah aku mansion di entry sebelum ini... 


Teman semasa berada di ward selama menunggu adek, tp yg aku bace xsampai 10 muka pun, baru je nk bace adek menangis..




View kat bed adek, sebelum dapat katil jaring adek.. masa ni sikit punye risau nk tinggal, maklum ajela lubang penghadang tepi katil tu sikit punye besar, mmg sah2 blh jatuh terjelopok kt bawah tu.. uh mmg gile risau klu nk ke toilet & solat...  



Itula dia pintu yg dihempas oleh pompuan legam yg xde adab ..
sebelah kiri tu adalah tiolet 


Toilet yg agak selesa, senang mandikan Nuha dlm sinki tu,
ala2 BB bath tab huhuhu...   :)


Sekian Terima kasih, Segala Kesulitan & kesilapan Bahasa 
harap di maafkan ... :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan