Rabu, 1 Ogos 2012

Buffet Ramadhan 2012 @ PJ Hilton Kuala Lumpur

Salam all my beloved Frenz..

Sempena bulan Ramadhan yg penuh barakah ini, aku doakan semua kengkawan sihat walafiat & bahagia selalu dunia & akhirat. Hari ni aku nk storey tentang buffet Ramadhan yg telah dianjurkan oleh pihak pengurusan Office untuk beberapa kerat staf opis aku yg di cintai ini...

Selepas membuat beberapa cadangan tempat berbuka puasa mengikut keperluan lokasi, kemudahan & jenis makanan maka kitorang telah bersetuju utk memilih Paya Serai @ PJ Hilton sebagai pilihan berbuka terbaik ehehe... menu makanan & juga privacy our VVIP amatlah di titik beratkan. maklumlah klu setakat nk berbuka ala kadar tu kt memana pun boleh, lg satu keselesaan our staf menjadi topik utama untuk pemilihan lokasi. Aku xkisah, memana pun ok je, cume klu jauh2 sgt xmolaa coz payah nk balik after berbuka nnt. dlm kepala mesti terfikirkan my cuties baby, ape dia buat agaknya.. cian adek..

Insya'Allah Jumaat ini kitorang dah decide berbuka di sana. So nantikan entry seterusnya yea, Insya'Allah klu berkesempatan aku akan cube mengambil beberapa keping gambar makanan yg mnejadi tumpuan, tp itula nnt mcm jakun plak nampaknye.. ehehe tgk keadaan la camne, bukan heran sgt pun, klu aku rs aku ade mood nk berphotography Insya'Allah aku amik..



Hilton Petaling Jaya


No 2 Jalan Barat, 46200 Petaling Jaya
Reservations: 03 7955 9122 / 03 7955 9122     

Price: First week of Ramadhan (RM99++ per person) The following weeks (RM129++ per person). Truly a feast to all senses, break fast at Paya Serai’s well-known Ramadhan buffet which features an abundant spread of over 100 sumptuos local delights that satisfy all palates this July 2012. Live cooking stations especially the Roasted Lamb carving station are not to be missed. Pick the ingredients and watch them prepared a la minute and served in a lively and interactive atmosphere at the bustling bazaar.

Makanan di sini mmg membuka selera, huh aku akan angkut Lobster sepinggan.. lain2 tu kemudian.. thats my fav. seafood ever after.. yummy sedappnyeee...


Lihat menu di Paya Serai @ Hilton PJ  






Tiada ulasan:

Catat Ulasan