Selasa, 20 Mac 2012

I Love U My Sweetheart

Hari ni aku sgt bosan, sejak sampai opis kul 2 ptg td aku duk layan lagu Yuna Zarai je huhuhu,
ade 40x aku ulang lagu tu, xjugak jemu2, makin syok aderlaa..
mmg best la layan lagu Terukir di Bintang ni,
bolehlaa menghilangkan rase bosan yg semakin meluap2 ni..

Aarrgghhhh bosan masuk opis arini nk balik cepaatttt
( padahal td pagi da x masuk opis, alasan-nye aku g buat market study "Current Potential on Kajang Hospital Land " tp kuar dr rumah aku pun da jam 10.30am, itupun aku g hantar Nuha ke umah Opah dia dulu kt Putrajaya lepas tu baru patah balik buat kerje di Kajang huhuhu..
 sindrom M-A-L-A-S da melanda diriku kembali....


 ... Jom Layan lagu Yuna hilangkan duka lara...



Lagu ni mcm kene je ngan suara aku yg tgh serak basah ni, tp ade org jeles laa, xboleh tgk aku MOOD extra skit, ade je nk cemburu  ape daa.. kuikuikui.. :))

Lagu yg best camni klu x di-dedicate-kan kt special Some1 xde makne jugak-kan..
hmm so utk mengisi ruang2 dlm hati aku hari ni,
aku nk dedicate lagu ni kt

My Lovely Doter Nuha & My Hubby  :)) 








Tiada ulasan:

Catat Ulasan