Ahad, 25 Mac 2012

Lg2 Tertido

Hari ni 25hb Mac 2012, my hubby sepatutnye kene lapor diri di Kem Butterworth pada 24hb, tp oleh karena tertido smlm so dia xsempat-la nk balik, sian abi.. harap2 xdela kene tindakan disiplin. mule2 x-ingat haribulan, ingatkan kene lapor diri hari Ahad, skali bile tgk calendar 24hb jatuh hr Sabtu, hah tu dia, da mamai sebakul plak.. hmm nk x nk hr jumaat ptg da nk kene balik, tp oleh kerana aku ajak jln2 ptg Jumaat tu so my hubby da penat la plak.. tertido, sedar2 da pagi Sabtu, huhuhu..

hmm alang2 da x-balik maka aku ajak dia ke Shah Alam nk g usha tudung Fareeda yg dengar kabo-nye Crazy sale kt SACC, entah betoi ke idak xtaulaa.. huhuhu.. balik dr Shah Alam da ptg, my hubby penaat lg, sian abi asyik keletihan je, camne nk drive balik ni.. ehehe klu ikutkan ati aku nk aje aku suh dia cuti lg ari isnin, nnt ble my hubby xde bosan yg amat-la plak.. adik pun mesti sedey jugak coz slalunye abi main2 ngan adik tetiba minggu ni abi xde la plak.. sian anak Ibu.. jgn demam sudah ye syg..

My younger brother Ciko n his family dtg rumah, so xdela bosan sgt, tp esok dia da nk balik 26hb Mac 2012. Ciko da kene panggil naik kapal hari Selasa tu, maka mlm besok aku n Nuha ajela kt umah, adeehh bosannye-laa.. xbestnyer hubby duk jauh2 ni, kekadang skali pk cam nk benti je kerje n duk lepak kt umah cam suatu mase dulu.. seronoknye, tp itulaa nk ke xnk kene kerje jugak, komitmen da membukit.. rumah saje da 2 buah komitmen bulanan rumah da 2300 ++ nnt, taman sepakat RM650, Hillpark RM1700, buat mse skrg ni cume kene byr progress interest je dulu dlm RM600/month, early next year baru bayar full,  itu belum campur lain2 payment lg aduyaiii camne nk benti kerje ni.. dahla aku ni kaki shopping brg entah ape2, asal nampak berkenan je nk grap, xkirela brg aku ke brg baby ke, asal cantik je mesti nk beli.. tp klu benti kerje camne nk jalani sosial life aku yg suke spending ni, hmm mmg xnampak jln, pecah kepala.. holiday tahunan pun cam berat je.. wawawawa... xbest-nyeerr..  :( 

Malas-la nk pk pasal duit2 ni, buat sakit kepala aku je, aarrggghhhh bosaann asyik kene tinggal je.. better aku tido jelaa, esok nk masuk kerje awal, minggu lepas aku asyik masuk opis lewat je.. xde prestasi kerje yg baik langsung.. huh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan