Jumaat, 23 Mac 2012

Deko Bilik Untuk Baby

Dekorasi bilik Baby telah dimulakan seawal 1hb 2012. abi mengambil mase lebey kurang seminggu untuk siapkan proses mengecat bilik gegirlz.. naik kematu ibu tunggu abi nk siapkan cat. huhuhu tp semalam semuanye da siap. so bolehla ibu mengdekorasi bilik gegirlz skit, barang2 utk deko ibu & Abi beli kt IKEA ..
 total sume kos deko lebey kurang RM400 ++ minor deko je, budget banyak lari,
X-dan ibu nk kejar daa huhuhu... walaubagaimana pun ibu cukup berpuas ati kerana ini adalah hasil kerje abi yg paling terbaik utk gegirlz.. I like ..
muahaha syg sngt kt U syg..


Time ni abi sgt bulattt.. tengok tu bertapa sihatnye abi.. ehehehe


Hehehee cian abi nk kene padamkan balik tulisan kt dinding tu, tp cantik ape tulisan tu leh jadi hasil seni jugak ape, penat ibu buat sikit pun xdihargai.. sedey2..  


Ibu ingat dulu nk tukar skali ngan pintu2 bilik tp memandangkan cost da terbang banyak kt entah ape2 punye barang so terpakse ditangguhkan dulu laa..

Color yellow + Gray tu Ibu yg pilih dgn alasan supaya bilik gegirlz terang & ceria, nnt bile bangun pagi rase segar & cerah je mate.. ehehehe tp xtaula gegirlz nk tido sesorang ke x, dlm bilik ni coz ibu pun xde teman jugak.. hmm jadi bilik simpanan utk barang2 baby la nampaknye nnt.. xkisahla ape2 pun yg penting syg ibu ade bilik ..
kan kasih2 ibu.. musyuk2 syg ibu.. :))


Deko dinding yg entah ape2.. ehehe okla dr xde kan.. :))