Ahad, 23 September 2012

Aku Tak Ingin Sendiri !


Relexkan minda di pagi hari Isnin yg begitu berjiwa. Bangun pagi dgn semangat yg berkobar-kobar untuk ke tempat kerje ehehehe... Mandi pun termenung hampir 10 minit di bawah shower, Terasa telusnya aliran air yg mengalir, membaluti seluruh tubuhku...Fikiran melayang jauh entah ke-mana, mungkin ke syurga...keindahan yg xdapat aku lakarkan dgn kata-kata.. :)
 
Sepanjang perjalanan ke tempat kerje layan sinar FM. macam biasa lawak SY dan juga mak banang buat aku tergelak sesorang. hahaha.. lawak cekodok la diorang ni. Lagu paling best pagi ni di Sinar ialah nyanyian Hetty Koes Endang "Tak Ingin Sendiri". Semua lagu Hetty Koes Endang aku mmg suke... Best..Best..
 
Mendengar lagu tu, membuatkan aku terbang jauh ke tepian pantai, di buai2 angin sepoi bahasa.. aarrrhhhh I miss all the past memories.. zaman remaja yg begitu bermakna dan zaman kanak2 yg membahagiakan. Bile tiba pagi Jumaat perkara yg sering aku lakukan ialah membonceng motor ke tepi pantai Seberang Pintasan. Best pagi2 layan ombak di sana... My mom mmg da tau kemana aku pergi, klu pagi Jumaat tu aku xde, mmg dia dah leh agak ke-mana her beloved doter mengelamun... I Miss U Mom.. Love U so Much.. U always understand me, always knows what i want without i notice u anything..
 
Jom Layan lagu ni, Moga anda juga mendapat Kebahagiaan & ketenangan hidup yg di cari... :)
 
 
 
 
Aku dan laut seperti Romeo & Juliet. Aku sgt bahagia bile berhadapan dgn ombak yg menghempas pantai. Sungguh bahagia berada bersamanya. Aku seperti berada nun jauh di alam lain, setiap kali aku berada di tepian pantai. Klu hati terasa sedey, laut adalah teman setia yg sentiasa membuatkan hatiku kembali ceria & berbunga-bunga. Thank God kerana menciptakan ombak & pantai untuk membahagiakan hidupku...
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan