Sabtu, 22 September 2012

Hendak Potong Ayam, Terpotong Tangan !!

 
 
Inilah ayam yg telah membawa padah kepadaku...
 
Sikit punye keras tulang ayam ni.. 2, 3 kali ketuk pun masih maintain baik je pinggul dia. Agaknye ayam ni banyak minum susu kot. Itu yg tulang dia gile punye keras... Tetiba terase perit je kt jari tangan aku ni, skali.. yaaa Allah da terpotong isi jari hantu aku la plak.. addooiiii sakitnye.. :.( 
 
 
 
 
Cepat2 cuci dgn air utk bersihkan kuman2 yg ade. Aku selongkar kotak ubatan yg xberapa nk lengkap dlm bilik. terjumpela pembalut luka & iodin. itu pun bekal tinggalan ubat luka masa aku berpantang haritu. Hmm kapas pembalut utk luka da habis, aduss camne ni, nk pakai kapas muka, nnt melekat plak. sob..sob..sob.. pedihh.. kepala ligat berpusing utk cari solution pembalut luka. jeng..jeng..jeng.. aku dapat satu idea. Kite pakai pembalut baik punye.. hehehe nk tau ape.. sile scroll ke bawah yea... huhuhu...
 
 
 
 
 
 
 
<<<<<<<<
 
 
 
 
 
 
 
<<<<<<<<
 
 
 
 
 
 
 
<<<<<<<<
 
 
 
 
 
 
 
<<<<<<<<
 
 
 
 
Inilah pembalut luka aku td, patut letak tempat lain blh plak di modified jd benda lain.. Tersangatlah kreatif kan.. huhuhu :) 
 
 
 
 
HASIL-NYE
 
 
 
 
 
Jadi Doktor sendiri... :)
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan