Sabtu, 22 September 2012

My Anniversary Gift :)


Semalam hadiah ulangtahun perkawinan aku from My hubby da sampai, Thank God n for U too. Aku dan BB Nuha pergi ke mel pos di Bangi untuk collect barang. Mood sgt happy.. ehehe dapat hadiah mestilah happy.. Actually aku dah lama x-shopping jam tangan ni, slalu aku pakai jam paling lama pun 2 tahun je, pastu beli lain plak, mmg hobi aku suke buat koleksi jam tangan, tp entah ke-mana semua jam2 aku tu pun xtau ehehe.. koleksi la sgt.. ade dlm kotak2 dlm store kot.. :)
 
Jam ni aku sendiri yg pilih, xdela mahal pun, biasa2 je.. klu ikutkan aku mmg nk aje aku request Tudor ke, Tissot ke or Breitling, tp itula Breitling mahal sgt tunggu da tua-tua skit bolehla request kot.. ehehehe.. memandang-kan aku banyak komitmen menjelang tahun depan so aku limitkan aktivity memborong barang2 yg xbape penting. Back 2 Basic... No more shopping barang2 mahal yg xde gune. Saving..Saving.. Saving..
 
 
 
Inila dia jam tangan yg begitu bermakna untuk aku, jam ini adalah hadiah hantaran perkahwinan aku. Yang ni pun aku pilih & beli sendiri kt City Chain JJ Bukit Raja klang. Sale price MYR 1399.00. lepas siap beli inform my mom bagitau yg jam da beli. Siap kene tarbiyah berejam dgn my late mom. Marah betol dia klu aku bli barang2 mahal.. hehehe.. ala skali je pun, untuk kawin. Nnt lepas kawin jgn harap nk paw da.. ehehe fikiran budak xbape nk matang. maklumlaa budak2 muda tgh seronok2 mane fikir sgt nk saving2 ni, tau berbelanja habiskan harta mak bapak.. kuikuikuikui... tp dah makin tua ni makin matang skitlaa.. da tau camne susah nk survive bile usia perkahwinan semakin meningkat. Lagi2 ble da ade anak2... So my advice cepat2la kawen supaya cara pemikiran menjadi cepat matang, tau membezakan baik & buruk Insya'Allah :)
 
 
 
OK, inilah hadiah ikhlas dr my hubby, thanks.. I'll take care of it, harga AUD105.. ehehe oklaa comel + kiut.. I like.. :)
 
 
 


 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan