Selasa, 12 November 2013

Anak Mimpi Ngeri, Ibu Yang Xleh Tido !

Pening  lalat aku di buatnya. Asal tengah malam dia tersentak & menangis. Ya Allah apsal ni, asyik mimpi ngeri je adik sejak akhir2 ni. Syaitan apekah yg suka kacau my little princess ni. Tolonglah aku nk tido pun x aman. Aku la yg akan terjaga bile my baby menangis or bangun dengan tiba-tiba di tengah malam. Kaum Adam yg sebelah tu mmg tido mati, jangan haraplah nk bangun. Klu BoOm xmeletup kt telinga dia mmg xde makna-nya dia nk bangun. Sabo ajelah labu.
 
Semalam adik mimpi ngeri lagi, bukan sekali tp berkali2., Siap mata membulat seperti sedang perhatikan sesuatu, pastu siap tunjuk lg, Adusss parah camni. Last2 aku yg xleh nk lelap sampai ke Subuh. Kepala rasa berdenyut gile, camne nk g kerja ni, boleh tertido tengah jalan sat g. Hmm tengok jam dah 7.30 pagi. Mata mmg xleh nk bukak, dah la pagi tu ada Meeting jam 9 di MINDEF, tp kepala aku tersangat-lah berat. Macam ada batu 10kg kt kepala ni. Last2 aku terlena tanpa sedar. Bukak balik mata jam dah menunjukkan kul 9 pg. Nampaknya sakit kepala aku masih belum hilang. Terpaksa amik MC ni. Mmg xleh nk perform camni.
 
Pakcik dah selamat ke tempat kerja seawal jam 7.15 pagi lagi dah. Dia beselah.. tang kerja mmg no. 1. So dengan jaya-nya aku amik MC juga. Sumpah xlarat & segala urat sarat di kepala terasa nk pecah. Agaknya bercampur migrane skali kot. Si kecik kul 10 baru bangun. Walaupun terasa sedikit bersalah coz xdapat attend meeting last minute tp apekan daya. Harap semua ok2 belaka.
 
Lepas ni nk kene panggil org bacakan ayat2 penghalau Jin & Syaitan kt umah nampaknya. Mungkin diorang masih ada & berkeliaran kt umah aku ni. Letihla klu asyik xleh nk lelap selalu. Satu kerja pun xleh nk buat bile sakit kepala datang melanda.
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan