Selasa, 18 Oktober 2016

Drone :: DJI Mavic Pro Idaman Hati !


Memang sungguh WoW apabila melihat new DJI drone yang dilancarkan pada 15 Oktober 2016 yang lalu, sungguh memukau sekali features yang diketengahkan. Walaupun GoPro turut melancarkan Drone yang pertama untuk pengguna GoPro Hero 4 & Hero 5 yang di beri nama KARMA tetapi aku lebih tertarik dengan DJI drone yang comel & cute, mudah untuk di bawa ke mana-mana sahaja ia semestinya Mavic Pro . Walau bagaimanapun harga Pre-Order online Malaysia mencecah RM8600. Adooiiiilaaaa koyak rabak duit tabung beras aku camni. 






Hari2 duk tengok Mavic Pro ni. Memang tak boleh tahan, macam dah kene angau Mavic Pro aku ni. Dah jatuh cinta tahap kritikal ni, kalau tak dapat mau hilang selera makan sebulan Heeeee... Hubby pun dah pening tengok bini dia yang dah angau ni, tapi dia pun suka jugak sebenarnya kalau aku beli tu. Coz yang nak control the drone adalah my hubby, aku cuma nak tengok benda tu terbang jek & nak pastikan video yang super hebat dapat dicapture from the sky... boleh giteeww  ...hahahaha... :))




Memandangkan harga Mavic Pro agak mahal so aku kene bawak bersabar dulu la nampaknya. Banyak benda nak buat by November nanti ni. Money Management must be strong. Tak boleh ikut perasaan sangat ni. Bawak istighfar laaa wahai hatii.... Astaghfirullah hal'azim... 


Mood DSLR dah datang balik ni. Memang bahaya. Hmm dah seminggu duk fikir pasal Mavic Pro ni masih belum dapat dilupakan. Mungkin aku kene beli GoPro Hero 5 dulu kot. After that baru layan Drone pulak. Mungkin tahun depan gitu. Hmm... Nasihat diri sendiri lagi payah dari nak nasihat orang lain. Adoooiilaaa Mavic Pro apesal lah ko launching time2 ni... Alangkah bagusnya kalau aku tak tahu tentang kehadiran kau, takdelah aku mabuk kepayang camni... 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan