Isnin, 3 Oktober 2016

Hubby Birthday


Selamat menyambut hari lahir yang ke 34 sayang.

Sudah 4 bulan berlalu, tapi aku tak sempat hendak membuat entry sambutan hari jadi insan yang paling penting dalam hidupku ini. Hanya tinggal dia sahaja yang masih bernyawa di bumi Allah ini untuk menjaga segala kebajikan diriku. Walau terkadang bicara bersilang kata itulah yang dinamakan hidup. Ada pasang surutnya. 

Sambutan "BESTDAY"  hubby tahun ni biasa-biasa sahaja. Memandangkan 26 Jun 2016 jatuh pada bulan Ramadhan maka aku hanya belanja hubby berbuka di "Sari Ratu Nasi Padang" di Jalan TAR Kuala Lumpur. Raya pun sudah dekat maka haritu kami ke Sogo & mall sekitar Sogo untuk membeli sedikit kelengkapan peribadi untuk Raya Aidilfitri.


 Licin lauk, sedap sangat la tu agaknya. Nampak macam tak cukup... hihihihi


My beloved Doter & hubby. fesyen rambut kakak "Tempurung" style. 


Nuha dan mainan

Suasana di perkarangan Sogo pada waktu marghib. Semua sibuk hendak berbuka puasa. Aku off day hari ni, so relex jeklaa, hubby sorang saja yang puasa. Keluar cari kedai makan sat.



Kami berhenti solat di Masjid Polis Dang Wangi, Aku hanya duduk di kerusi luar masjid sementara menunggu hubby Solat Terawih. Nuha Safiya pula bertawaf sekitar masjid dengan kanak2 lain. Suasana malam tu terasa dingin sahaja, adakah malam ini malam lailatul qadar. Aku hanya mampu berzikir & berdoa saja.

Pusing banyak tempat cari selipar untuk hubby tapi tak jumpa yang sesuai & berkenan di hati. So kami sambung shopping keesokkan harinya di IOI Mall Putrajaya. Pada mulanya aku hanya ingin membeli selipar sahaja untuk hubby sebagai hadiah harijadi tapi lain pula di belinya. Secara tidak sengaja aku telah membeli 6 pasang T-shirt raya untuk hubby, it costing me almost 7 hundred, hmm sedap jek main masuk troli. Sebab harijadi punya pasal maka untuk baju hubby tu aku yang bayar. Ala-ala hadiah la Giteww :))



Hadiah untuk Bestday hubby 2016. Tahun depan kene catu :))

Baju rasa aku ? baju aku tak beli coz dah banyak tempah kt Bandung haritu. So beli selipar raya jekla. Nuha Safiya pun sakan jugak pilih baju, sama naik dengan "bestday boy" semua nak cekik ibu ni, masak rentung camni .. hihihihi... anggap sahaja lah sedekah jariah. Sedekah untuk keluarga itu lebih afdhal. haaa Giteeww baru rasa lapang sikit dada, kalau tak boleh demam macam haji Bakhil...  :))

Semoga hidup my hubby sentiasa dilimpahi rahmat Allah & dikurniakan Syurga yang kekal abadi & di jauhkan azab api neraka. Ameen Ya Rabb

Love u till Jannah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan